Deadline24.pl: 24-godzinny maraton programistyczny

Tylko 24 godziny, Uczestnicy odcięci od świata zewnętrznego, przed każdym z nich monitor. A na nim? Żukoskoczki, o których nie wiadomo zbyt wiele… To znak, że zaczyna się trzeci ogólnopolski maraton programistyczny Deadline24, w czasie którego można wygrać Xboxa 360 wraz Kinectem, iPoda Touch lub dysk zewnętrzny WD z puli nagród o wartości ponad 8.000 zł. Organizatorami maratonu są Politechnika Śląska, Wydział Automatyki, Elektroniki i Informatyki Politechniki Śląskiej oraz firma programistyczna Future Processing.

Do udziału w konkursie stają pasjonaci programowania, osoby oryginalne, myślące nieszablonowo. Zwycięzcami zostaną młodzi programiści o ponadprzeciętnych kompetencjach. Sprzyja temu formuła konkursu, która promuje ludzi o wyjątkowych umiejętnościach i interdyscyplinarnej wiedzy, działających w ekstremalnych warunkach.

Deadline24 to ogólnopolski konkurs, który stanowi wyzwanie dla pasjonatów informatyki pod kątem wytrzymałości, kreatywności oraz umiejętności. Konkurs przebiega dwuetapowo: pierwsza część to eliminacje, drugi etap to finał, na który najlepsze drużyny zostaną zaproszone do Gliwic, gdzie czekać je będzie 24-godzinny maraton. Udział w zawodach jest bezpłatny.

Na stronie www.deadline24.pl została uruchomiona rejestracja, która potrwa do 22 marca włącznie. Zawodnicy mogą się zapisywać i organizować w trzyosobowe zespoły, aby przystąpić do eliminacji. Eliminacje odbędą się 26 marca 2011, od 9.00 do 14.00. Drużyny otrzymają zadania i dane wejściowe do zadań. Celem jest wygenerowanie (w dowolny sposób) odpowiedzi i przesłanie ich na serwer sprawdzający w wyznaczonym czasie. Eliminacje odbywają się zdalnie.

Finał odbędzie się miesiąc później, 26 kwietnia 2011, na Wydziale Automatyki, Elektroniki i Informatyki Politechniki Śląskiej. Do finału zaproszone zostaną najlepsze drużyny spośród tych, które wzięły udział w
eliminacjach.

Deadline24.pl: 24-godzinny maraton programistyczny 1

W czasie trwania konkursu uczestnicy mają do czynienia z niezwykłymi stworzeniami, jakimi są żukoskoczki.W 2009 roku okazało się, że nieznane naukowcom a wyróżniające się spośród innych gatunków w Uniwersum stworzonka są wyjątkowo pożyteczne – potrafią neutralizować Nośniki Negatywnej Energii, a przez to przyczyniać się do ocalenia świata. Żukoskoczki mogą chodzić, skakać (a przez to także rozpaćkać jeden drugiego, naskakując na siebie), utwardzać podłoże, popełnić seppuku oraz rozmnażać się. Potrafią także na odległość przesyłać to, co widziały. Niestety, żukoskoczki są też niesamowicie leniwe, a do pracy potrzebują ogromnej ilości Motywacji. Uczestnicy konkursu stanęli przed zadaniem poskromienia i tresury tych ciekawych stworzeń.

Rok później poznaliśmy dalsze losy żukoskoczków, które podróżowały międzygalaktycznym autkiem po różnych planetach eksplorując wszechświat. Prowadzono także badania nad zwiększeniem populacji tych pożytecznych stworzeń, gdyż w naturalnym środowisku (z uwagi na lenistwo i brak Motywacji) żukoskoczki prawie wcale się nie rozmnażały.

Po tych wydarzeniach żukoskoczki kontynuowały podbój wszechświata, rozwijając swoją bazę transportową na rozległych koloniach kilku przyległych planet.

Finał potrwa 24 godziny non-stop. Uczestnicy będą rywalizować na własnym sprzęcie, a od organizatorów otrzymają jedynie dostęp do jednego gniazdka 230V oraz kabel/gniazdko LAN z dostępem do serwera konkursowego i całodzienne wyżywienie. Finaliści mogą zabrać ze sobą dowolne materiały pomocnicze do wykorzystania na miejscu, ale jakikolwiek dostęp do pomocy z zewnątrz podczas trwania finału jest zabroniony.

www.deadline24.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top