Dealavo notuje dalszy wzrost sprzedaży i planuje ekspansję

Opublikowano: 26 lipca 2016. Kategoria: Rynek Sklepy internetowe. Tagi: ,

Dealavo, spółka dostarczająca rozwiązanie do monitorowania cen, w 2015 roku zanotowała sześciokrotny wzrost przychodów. Spółka szacuje, że wzrost w 2016 roku może być czterokrotny. Zarząd Dealavo planuje także znacznie zwiększyć zatrudnienie oraz rozwinąć działalność w krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

Dealavo należy do grupy CodiLime i zostało założone kilka lat temu przez informatyków wcześniej zatrudnionych m.in. w Facebooku czy Google. Opracowali oni narzędzie wykorzystujące mechanizmy uczenia maszynowego i fuzzy matching czyli algorytmu umożliwiającego automatyczne znalezienie i dopasowanie produktów pomimo różnić w ich nazwach, opisach czy kodach.

dealavoAlgorytmy sugerują w którym przypadku ceny produktu są zaniżone w stosunku do konkurencji, a w którym wystarczy je tylko nieznacznie zmodyfikować aby przejąć pozycję cenowego lidera. Uzyskanie tych samych informacji bez posiłkowania się technologią byłoby praktycznie niemożliwe. Co z tego, że zatrudnilibyśmy zespół analityków, skoro nie byliby oni w stanie dostarczać informacji w czasie rzeczywistym? Ceny w Internecie przecież nieustannie się zmieniają – wyjaśnił Jakub Kot, CEO Dealavo.

Wśród klientów Dealavo znajdują się m.in. Samsung, Acer, Epson, Geberit czy Remington. Od początku tego roku do grona klientów dołączył m.in.: Karcher, ABC Data, DeLonghi, Ceramika Paradyż czy Decathlon.

Sylwester KozakDealavo notuje dalszy wzrost sprzedaży i planuje ekspansję

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.