Agencja DEMO Effective Launching wygrała przetarg na obsługę reklamową w zakresie BTL usługi Energis 1066, świadczonej przez operatora telekomunikacyjnego Energis Polska. O wynikach przetargu zadecydowały najlepsze propozycje kreatywne promujące tą usługę.
Energis 1066 to usługa dająca możliwość wykonywania połączeń telefonicznych przez numer dostępu do sieci „prefiks” 1066, za pośrednictwem sieci Energis. Usługa pozwala firmom osiągać wymierne oszczędności w wydatkach telekomunikacyjnych.. Dzięki prefiksowi 1066 można wykonywać połączenia międzymiastowe, międzynarodowe i z telefonami komórkowymi. Korzystanie z prefiksu 1066 daje także możliwość dostępu do Internetu typu dial-up.
Działania DEMO mają być nakierowane na małe i średnie przedsiębiorstwa. W ramach współpracy DEMO będzie świadczyć na rzecz Energis Polska usługi w zakresie wsparcia strategicznego, projektowania i składu materiałów informacyjnych, planowania i realizacji akcji BTL wspierających sprzedaż usługi Energis 1066.
„Liczymy na to, że DEMO ze swoim doświadczeniem, pomysłami i świeżym podejściem pomoże nam rozbudzić potrzeby telefoniczne firm. Nasze usługi są nowoczesne, elastyczne, konkurencyjne cenowo i odpowiadają na potrzeby klientów. Jesteśmy przekonani, że rynek już wkrótce bardzo pozytywnie zweryfikuje naszą nową ofertę” – powiedziała Sylwia Nowik-Spiczonek, Market Communication Manager Energis Polska Sp. z o.o.
Rynek połączeń międzystrefowych, międzynarodowych jest obecnie zdominowany przez TPSA. We wrześniu 2003 roku narodowy operator wskazywał na Tele2, jako swojego największego konkurenta na tym rynku – z 4,5 proc. udziałem w rynku połączeń międzymiastowych (DLD) i 6,6 proc. w rynku połączeń międzynarodowych (ILD). Drugim graczem – według TPSA – jest Energis, który ma 3,4 proc. rynku DLD i 1,8 proc. rynku ILD. Na rynku połączeń międzymiastowych liczącymi się graczami są też Netia i NOM.
http://www.energis.pl
http://www.demo.com.pl
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.