Domena Denver.com została sprzedana za siedmiocyfrową kwotę. To jedna z najważniejszych transakcji roku.
Sprzedawcą Denver.com jest firma z Doliny Krzemowej – Boulevards New Media. Nabywcą: prowadzona przez Petera Niedermana spółka Kentwood Real Estate. Niederman jest również właścicielem Boulder.com. To właśnie takie doświadczenie ma czynić go idealnym nabywcą geo-domeny o takim potencjalne.
Zakup Denver.com to unikalna i historyczna okazja. Możliwość przejęcia intuicyjnej marki internetowej tak światowego miasta jak Denver zdarza się bardzo rzadko. Pasuje jednocześnie do wizji Kentwood Real Estate, która zakłada integrację stylu życia i treści lokalnych z usługami nieruchomości – powiedział Peter Niederman.
Zgodnie z zapisami umowy Boulevards będzie nadal pracować nad rozwojem Denver.com. Firma prowadzi już takie serwisy jak Seattle.com, SanFrancisco.com, LosAngeles.com, Dallas.com, SanAntonio.com, Houston.com, Philadelphia.com, Memphis.com, Minneapolis.com czy Raleigh.com.
Choć dokładna cena przejęcia domeny nie została zdradzona to z pewnością jest to kwota siedmiocyfrowa oraz jedna z najważniejszych transakcji roku. Warto dodać, że firma Boulevards kupiła Denver.com w 1996 roku za 6250 dolarów w wyniku jednego z pierwszych w historii branży przejęć domenowego portfolio. Doskonały zwrot z inwestycji.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.