Agencja DougFaberFamily na zlecenie PF Jelfa SA, realizuje kampanię promocyjną suplementu diety Vitaral, pod hasłem: „Więcej witamin na nowy rok”.
Celem kampanii jest zachęcenie do jego zakupy w okresie świątecznym, kiedy Vitaral i Vitaral Premium są w świątecznym opakowaniu w promocyjnej cenie.
W kampanii wykorzystano sponsoring serialów TV, w tym m.in. Pierwsza Miłość, Egzamin z życia, Na dobre i na złe, reklamy radiowe w stacjach PR1 i Radio Zet, reklamy prasowe (m.in. Claudia, Naj, Samo Zdrowie) oraz aktywności BTL (plakaty w wybranych aptekach na terenie Polski).
Za kreację odpowiada DFF, media zaplanował i zakupił dom mediowy Zenithoptimedia. Kampania potrwa do końca roku.
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!