Agencja The Digitals stworzyła stanowisko dyrektora e-commerce, mającego skoordynować dotychczasowe działania spółki w zakresie e-marketingu i handlu elektronicznego. Został nim Staszek Orzeł.
Odpowiedzialność nowego dyrektora e-commerce polegać ma na stworzeniu i stopniowym rozwoju działu, z dotychczas funkcjonujących jednostek wewnątrz spółki. Jego celem będzie obsługa coraz bardziej wymagających, kompleksowych projektów i rozwój e-biznesu klientów agencji. Dyrektor ecCommerce obejmie także nadzór nad działem SEO/SEM i będzie doradzał The Digitals w rewizji strategii e-Commerce i IT.
Zatrudnienie Staszka Orła było naturalnym następstwem potrzeby koordynacji dotychczasowych działań e-biznesowych firmy. Wychodzimy na przeciw oczekiwaniom klientów i z funkcji wykonawcy i doradcy stajemy się pełnoprawnym partnerem biznesowym w e-commerce. Wierzę, że wspólnie ze Staszkiem wypracujemy rozwiązania, które przełożą się nie tylko na zadowolenie, ale przede wszystkim na wyniki naszych klientów – powiedział Artur Karczykowski, dyrektor generalny The Digitals.
Staszek Orzeł zdobywał doświadczenie w sektorze korporacyjnym pracując przez ostatnie 10 lat dla firm na rynku telekomunikacyjnym (m.in. Orange), gdzie nadzorował rozwiązania związane ze sprzedażą, obsługą klienta, portalami, CRM i billingiem, a także budując i kierując rozwojem technologii wspierającej biznes w branży wydawniczej i sektorze energetycznym (WSiP, PGE). Prywatnie jest ojcem dwójki dzieci i wspólnie z żoną jest właścicielem włoskiej restauracji na Wilanowie.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.