Dobroteka, nowoczesny salon meblowy z Dobrodzienia, rozpoczął współpracę z Agencją Mediów Społecznościowych PoProstu.Net.
Agencja mediów społecznościowych PoProstu.Net, wchodząca w skład Grupy AMP Media, będzie odpowiedzialna za opracowanie i realizację strategii obecności firmy Dobroteka w mediach społecznościowych. W szczególności jej działania skoncentrują się na kreowaniu wizerunku Dobroteki w social media, tworzeniu aplikacji, organizacji eventów oraz prowadzeniu fanpage’ów. Powyższe działania realizowane będą na najpopularniejszych portalach: Facebook, Pinterest, Twitter i YouTube.
Celem komunikacji w social media jest edukacja rynku oraz zachęcenie do odwiedzin Dobroteki i uczestnictwa w licznych wydarzeniach organizowanych na terenie obiektu. Najważniejszym narzędziem jest profil na Facebooku, na którym pokazana jest Dobroteka od wewnątrz, dzięki czemu Fani mogą poznać działalność firmy i atrakcje, które oferuje. Działania dążą do stworzenia wizerunku firmy jako eksperta w dziedzinie meblarstwa i miejsca przyjaznego Klientom. Z kolei profil na portalu Pinterest będzie wizytówką firmy, gdzie użytkownicy znajdą bogatą galerię zdjęć z wnętrza Dobroteki i aranżacji przedstawiających oferowane produkty oraz fotorelacji z odbytych wydarzeń. Pozostałe kanały zostaną wykorzystane do promowania aktualnych przedsięwzięć.
Profile społecznościowe znajdują się na stronach:
Facebook.pl/dobroteka
Pinterest.pl/dobroteka
Twitter.pl/dobroteka
YouTube.pl/dobroteka
Informacja pochodzi od Partnera e-biznes.pl, firmy PoProstu.net.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.