Sieć reklamy internetowej Ad-Vice wprowadziła do swojej oferty nowy wariant emisji reklam. Dobry czas to propozycja będąca odpowiedzią na rosnące zainteresowanie rynku planowaniem kampanii reklamowych ze szczególnym uwzględnieniem pory emisji.
Reklama emitowana w modelu Dobry czas obejmuje większość witryn skupionych w sieci Ad-Vice. Przekaz reklamowy i pora emisji dopasowane są do planu dnia internauty. Ceny zależne od czasowych przedziałów emisji, wzorowane są na rozkładach emisji reklam znanych z telewizji. Umożliwiają wybór ściśle określonego przedziału czasowego z dokładnością do 20 minut. Rozliczenie kampanii w nowym modelu następuje za czas emisji, a nie jak dotychczas, za liczbę odsłon reklamy. Dobry czas zwiększa skuteczność kampanii zasięgowych poprzez dotarcie do odpowiednich grup docelowych potencjalnie zainteresowanych produktem, czy usługą. Reklamodawca, znając dobowy rozkład sposobu korzystania z sieci swoich obecnych i potencjalnych klientów, dotrze do nich teraz znacznie efektywniej.
– Rynek reklamy on-line szybko się zmienia. Dlatego wprowadzamy kolejne innowacyjne propozycje dla reklamodawców. Dobry czas to nowe możliwości dotarcia w oparciu o najkorzystniejszą dla reklamodawcy porę dnia. Nasza oferta uwzględnia także geotargetowanie reklam, czyli popularny w mediach internetowych sposób dotarcia do wybranych regionów lub miast z tą różnicą, iż reklama będzie emitowana 100 proc. PV. Co więcej, nie ograniczamy się do emisji jednej formy reklamowej. W ramach usługi można rotować ze sobą kilka formatów w określonych przez klienta proporcjach – mówi Dominik Dębski, p.o. Dyrektor Działu Sprzedaży, Ad-Vice.
Nowością w ofercie Ad-Vice jest także Kampania jednodniowa zapewniająca reklamodawcy stałą obecność na około 130 witrynach cechująca się dużym zasięgiem w obrębie 24 godzinnej obecności.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.