W ubiegłym roku SAP Polska zwiększył obroty firmy do 154,6 mln PLN. Najwyższy, 15-procentowy wzrost, firma odnotowała w obszarze sprzedaży licencji i wsparcia aplikacji biznesowych (Enterprise Application Suite – EAS).
Pozycję lidera w 2002 roku SAP Polska budował zawierając 127 kontraktów na EAS, w tym 65 na mySAP Business Suite (dawniej mySAP.com). Rok 2002 okazał się przełomowy na rynku MSP. SAP Polska wprowadził na rynek oprogramowanie biznesowe dedykowane małym i średnim firmom – SAP Business One. Podpisano 62 kontrakty na SAP Business One z końcowymi klientami oraz 9 umów partnerskich. Ponadto SAP Polska zawarł 65 kontraktów na rozwiązania z rodziny mySAP.com (obecnie mySAP Business Suite), w tym 25 nowych umów z nowymi klientami.
Przychody ze sprzedaży licencji i usług aplikacji biznesowych (L&M EAS) wzrosły o 15 proc. do rekordowego poziomu 111,8 mln PLN. Całkowite przychody osiągnęły 154,6 mln PLN co zapewniło 4 proc. wzrost przychodów w stosunku do 2001 roku.
„Wzrost w 2002 jest wynikiem konsekwentnej polityki rozwoju i lokalizacji oferty produktowej” – stwierdził Grzegorz Kozłowski, Prezes SAP Polska. „Sprawdził się model sprzedaży licencji oparty na oferowaniu kompleksowych rozwiązań mySAP Business Suite skierowanych do dużych przedsiębiorstw i korporacji. Średnim przedsiębiorstwom zaoferowano prekonfigurowane rozwiązanie mySAP All-In-One, znacznie skracające czas wdrożenia oraz jego koszty.”
Według najnowszego raportu niezależnej firmy badawczej IDC, podsumowującego rynek rozwiązań wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem (Enterprise Application Suite) w Polsce, SAP zwiększył udział w tym rynku do 28 proc. , umacniając się na pozycji zdecydowanego lidera. SAP uzyskał kilkuprocentową przewagę nad drugą w zestawieniu IDC firmą Oracle i zdystansował pozostałych konkurentów.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!