W ubiegłym roku SAP Polska zwiększył obroty firmy do 154,6 mln PLN. Najwyższy, 15-procentowy wzrost, firma odnotowała w obszarze sprzedaży licencji i wsparcia aplikacji biznesowych (Enterprise Application Suite – EAS).
Pozycję lidera w 2002 roku SAP Polska budował zawierając 127 kontraktów na EAS, w tym 65 na mySAP Business Suite (dawniej mySAP.com). Rok 2002 okazał się przełomowy na rynku MSP. SAP Polska wprowadził na rynek oprogramowanie biznesowe dedykowane małym i średnim firmom – SAP Business One. Podpisano 62 kontrakty na SAP Business One z końcowymi klientami oraz 9 umów partnerskich. Ponadto SAP Polska zawarł 65 kontraktów na rozwiązania z rodziny mySAP.com (obecnie mySAP Business Suite), w tym 25 nowych umów z nowymi klientami.
Przychody ze sprzedaży licencji i usług aplikacji biznesowych (L&M EAS) wzrosły o 15 proc. do rekordowego poziomu 111,8 mln PLN. Całkowite przychody osiągnęły 154,6 mln PLN co zapewniło 4 proc. wzrost przychodów w stosunku do 2001 roku.
„Wzrost w 2002 jest wynikiem konsekwentnej polityki rozwoju i lokalizacji oferty produktowej” – stwierdził Grzegorz Kozłowski, Prezes SAP Polska. „Sprawdził się model sprzedaży licencji oparty na oferowaniu kompleksowych rozwiązań mySAP Business Suite skierowanych do dużych przedsiębiorstw i korporacji. Średnim przedsiębiorstwom zaoferowano prekonfigurowane rozwiązanie mySAP All-In-One, znacznie skracające czas wdrożenia oraz jego koszty.”
Według najnowszego raportu niezależnej firmy badawczej IDC, podsumowującego rynek rozwiązań wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem (Enterprise Application Suite) w Polsce, SAP zwiększył udział w tym rynku do 28 proc. , umacniając się na pozycji zdecydowanego lidera. SAP uzyskał kilkuprocentową przewagę nad drugą w zestawieniu IDC firmą Oracle i zdystansował pozostałych konkurentów.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.