Akcjonariusze K2 Internet S.A. uchwalili wspólne podwyższenie kapitału spółki o ponad 0,7 miliona złotych. Dodatkowe finansowanie jest efektem doskonałych wyników agencji w bieżącym roku i stanowi kolejny etap w przygotowaniach do realizacji strategii walki o przywództwo na rynku.
Na przełomie września i października akcjonariusze K2 Internet S.A. podjęli decyzję o podniesieniu kapitału spółki o około 1/6 poprzez zasilenie jej kwotą ponad 700 tysięcy złotych. W podwyższeniu kapitału uczestniczą fundusze bmp AG i CEEV posiadające dotychczas 35% akcji oraz członkowie zarządu agencji.
Główna część finansowania pochodzi od bmp/CEEV. Jens Spyrka, Prezes Zarządu bmp Polska, uważa K2 za jedną z najszybciej rozwijających się spółek e-marketingowych w Europie Środkowej i Wschodniej (BiznesNet, 03.10.2003). Tak komentuje on rozwój agencji: „K2 Internet jest wiodącą firmą e-marketingową w Polsce z wysokim potencjałem wzrostu potwierdzonym chociażby osiągnięciem w pierwszym półroczu 2003 dwukrotnie wyższej sprzedaży niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Podstawą sukcesu K2 jest ukierunkowanie na prawdziwy e-marketing oraz organizacja pozwalająca skutecznie wykorzystywać zgromadzoną wiedzę. Efektywna współpraca z klientami, regularnie pozyskiwane nowe budżety oraz nagrody, takie jak np. GrandPrix na tegorocznej CyberKreaturze oraz uznanie przez Media i Marketing Polska za najbardziej kreatywną agencję interaktywną w Polsce sprawiają, że jesteśmy tym bardziej zadowoleni z rozwoju K2.”
Fundusze bmp AG i CEEV zwiększają swoje zaangażowanie w K2 Internet SA o 500 tys.zł. obejmując w ten sposób 41% akcji. Dalsze 200 tysięcy finansowania pochodzi od założycieli i członków zarządu agencji: Michała Lacha i Janusza Żebrowskiego.
Janusz Żebrowski, wiceprezes K2 Internet, wyjaśnia biznesowe tło tych wydarzeń: „Ostatnie miesiące były dla nas okresem przygotowań do walki o przywództwo na rynku agencji interaktywnych. Udało się nam stworzyć organizacyjne i personalne podstawy realizacji tego celu, a podniesienie kapitału zapewnia nam zaplecze finansowe konieczne do wdrożenia całej strategii”.
Pozyskane fundusze K2 Internet przeznaczy na inwestycje. Część z nich dotyczyć będzie rozwoju know-how i technologii w obecnym obszarze działania agencji, część natomiast umożliwi poszerzenie tego obszaru o nowe dziedziny – głównie nie obsługiwane obecnie przez agencję media marketingu elektronicznego.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.