Konferencja Domain Meeting po raz drugi zebrała profesjonalne firmy oraz sympatyków branży domenowej z Polski.
Wydarzenie miało miejsce 22 lutego w hotelu Mercure we Wrocławiu, gdzie zaproszeni goście zgromadzili się, aby wysłuchać przemówień prelegentów, którzy szczegółowo poruszyli trendy i zachowania rynku domen w Polsce i na świecie.
Tegoroczna edycja Domain Meeting była okazją do spotkania najbardziej prestiżowych firmy zajmujących się rynkiem domen. Cała konferencja zgodnie z hasłem przewodnim „Po kropce do celu” dostarczyła przekroju informacji dotyczących aspektów biznesowych oraz prawnych, jakie towarzyszą zakupowi domen z rynku wtórnego. Prelegenci w swoich wystąpieniach omówili także przyszłość rynku domen na świecie oraz wpływ nowych końcówek na rozwój rynku domen.
W tym roku w konferencji Domain Meeting wzięli udział zaproszeni goście z zagranicy, jak również z Polski. Wśród zaproszonych prelegentów obecni byli m.in. Roman Malinowski z NASK, Przemysław Bojczuk z Premium.pl, Dariusz Litawiński z AfterMarket.pl, Izabela Nowacka oraz Marcin Polak z nazwa.pl, Evelina Joschko z OpenSRS oraz Patrycja Krol z firmy SEDO.
Konferencję zorganizowała agencja Brand Gravity. Partnerami wydarzenia były firmy NASK, Premium.pl (Diamentowi Sponsorzy), AfterMarket.pl (Platynowy Sponsor) i NameDrive, Nazwa.pl, Sedo oraz OpenSRS (Złoci Sponsorzy).
Nasza Redakcja objęła konferencję patronatem medialnym.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: gorący kwiecień w polskim e-commerceAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Salesforce Shopping Index Q1 2024 – kupujący oszczędzająi odkładają zakupy na późniejW pierwszym kwartale roku dane dotyczące zakupów pokazują nieoczekiwane zwroty akcji. Spodziewaliśmy się obniżek stóp procentowych, ale teraz, gdy inflacja ...
- Nowa integracja z Przelewy24 dostępna dla Klientów Shoper w ramach usługi Shoper PłatnościShoper oraz PayPro SA, właściciel marki Przelewy24, ogłaszają współpracę. Sprzedawcy zyskają możliwość korzystania z usług dodatkowego dostawcy w ramach Shoper ...
- MAKRO Companion: nowa aplikacja dla gastronomiiMakro Companion to najnowsza aplikacja mobilna Grupy METRO dedykowana branży HoReCa. Jej głównym celem jest ułatwienie i przyspieszenie procesu zamawiania ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.