Dla potencjalnych beneficjentów – możliwość nawiązania bezpośredniego kontaktu z firmą doradczą wyspecjalizowaną w pozyskiwaniu dotacji unijnych, a dla specjalistów od dotacji – ścieżka do pozyskania nowych zleceń. Nowy serwis www.dotacje-dla-firm.pl pomaga w staraniach o unijne dotacje.
Witryna umożliwia „kojarzenie” przedsiębiorców i konsultantów, zajmujących się unijnymi programami. Serwis grupuje firmy doradcze specjalizujące się we wszystkich dostępnych programach unijnych – zarówno ogólnopolskich, jak i regionalnych. Po zarejestrowaniu się w serwisie konsultanci zyskują dostęp do treści zapytań od przedsiębiorców, zainteresowanych pozyskaniem dotacji . Z kolei przedsiębiorcy po wybraniu interesującego ich programu unijnego, mogą oczekiwać kontaktu i przedstawienia oferty od konsultantów.
Dotacje-dla-firm.pl nie są jednak wyłącznie platformą b2b. Serwis to również przydatna baza wiedzy o unijnych programach – można w nim znaleźć przykładowe, wypełnione wnioski o dotacje, biznes plany czy studia przypadków. Informacje o unijnych programach wciąż przekazywane są niezrozumiałym językiem.
– Czy można uzyskać dotacje nie wiedząc co to są polityki horyzontalne, pomoc de minimis czy wskaźniki produktu? My twierdzimy, że tak! Staramy się informować o wszystkim możliwie jasno i przystępnie, a jeśli jakaś kwestia wymaga dokładniejszego wyjaśnienia – za pośrednictwem naszego serwisu można o wszystko zapytać doradców – mówi Piotr Piskorz z firmy Innova Funds – manager projektu, odpowiedzialny za kształt serwisu.
Sposób przyznawania unijnych dotacji budzi czasem kontrowersje. Tak było ze wsparciem pochodzącym z programu operacyjnego, przeznaczonego na rozwój e-biznesu. Przypomnijmy, że do 30 września 2010 trwa jedyny w tym roku, nabór z POIG 8.1 „Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej” . Po kontrowersjach związanych z ubiegłorocznym naborem, zmienił się system oceny wniosków, a także sposób ich dostarczania do PARP – w obecnym naborze aplikacje są przesyłane drogą elektroniczną.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.