DougFaberFamily dla Edipresse Polska

DougFaberFamily autorem pierwszej kampanii nowego dwutygodnika „PARTY. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska SA), której twarzą została Małgorzata Foremniak.

Głównym celem kampanii było podkreślenie faktu, że ten tytuł powstaje w ścisłej współpracy z gwiazdami, które dają przyzwolenie na ukazywanie ich biznesowego i prywatnego życia z całkiem nowej perspektywy, – perspektywy życia codziennego.

DougFaberFamily pracowała nad tym projektem przez ostatnie kilka miesięcy jeszcze pod nadzorem kreatywnym Lechosława Kwiatkowskiego we współpracy z Dariuszem Rzontkowskim.

Założeniem kampanii było wykreowanie aspiracyjnego wizerunku pisma, pokazanie, że jeśli mówimy o gwiazdach, to można to robić z klasą i w dobrym guście – mówi Monika Mielczarczyk, Client Service Director.

Kampania wizerunkowa opiera się głownie na działaniach ATL: widoczna jest w telewizji (m.in. TVP, TVN i TVN Style), w prasie (Przekrój, VIVA i Przyjaciółka), w radiu (Radio Zet, RMF FM, Kolor i Wawa). Kampanię wspierają także citilighty w punktach sprzedaży RUCH, spot kinowy w wybranych sieciach kin (Multikino, Silverscreen i Cinema City) oraz kampania internetowa na portalach (m.in.: Wirtualna Polska, Pudelek, Kozaczek oraz GaduGadu).

Planowana jest również kampania produktowa, która rozpocznie się już w wkrótce i potrwa do końca roku.

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry