DougFaberFamily autorem pierwszej kampanii nowego dwutygodnika „PARTY. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska SA), której twarzą została Małgorzata Foremniak.
Głównym celem kampanii było podkreślenie faktu, że ten tytuł powstaje w ścisłej współpracy z gwiazdami, które dają przyzwolenie na ukazywanie ich biznesowego i prywatnego życia z całkiem nowej perspektywy, – perspektywy życia codziennego.
DougFaberFamily pracowała nad tym projektem przez ostatnie kilka miesięcy jeszcze pod nadzorem kreatywnym Lechosława Kwiatkowskiego we współpracy z Dariuszem Rzontkowskim.
Założeniem kampanii było wykreowanie aspiracyjnego wizerunku pisma, pokazanie, że jeśli mówimy o gwiazdach, to można to robić z klasą i w dobrym guście – mówi Monika Mielczarczyk, Client Service Director.
Kampania wizerunkowa opiera się głownie na działaniach ATL: widoczna jest w telewizji (m.in. TVP, TVN i TVN Style), w prasie (Przekrój, VIVA i Przyjaciółka), w radiu (Radio Zet, RMF FM, Kolor i Wawa). Kampanię wspierają także citilighty w punktach sprzedaży RUCH, spot kinowy w wybranych sieciach kin (Multikino, Silverscreen i Cinema City) oraz kampania internetowa na portalach (m.in.: Wirtualna Polska, Pudelek, Kozaczek oraz GaduGadu).
Planowana jest również kampania produktowa, która rozpocznie się już w wkrótce i potrwa do końca roku.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.