DougFaberFamily dla Edipresse Polska

Opublikowano: 13 listopada 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

DougFaberFamily autorem pierwszej kampanii nowego dwutygodnika „PARTY. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska SA), której twarzą została Małgorzata Foremniak.

Głównym celem kampanii było podkreślenie faktu, że ten tytuł powstaje w ścisłej współpracy z gwiazdami, które dają przyzwolenie na ukazywanie ich biznesowego i prywatnego życia z całkiem nowej perspektywy, – perspektywy życia codziennego.
DougFaberFamily pracowała nad tym projektem przez ostatnie kilka miesięcy jeszcze pod nadzorem kreatywnym Lechosława Kwiatkowskiego we współpracy z Dariuszem Rzontkowskim.

Założeniem kampanii było wykreowanie aspiracyjnego wizerunku pisma, pokazanie, że jeśli mówimy o gwiazdach, to można to robić z klasą i w dobrym guście – mówi Monika Mielczarczyk, Client Service Director.

Kampania wizerunkowa opiera się głownie na działaniach ATL: widoczna jest w telewizji (m.in. TVP, TVN i TVN Style), w prasie (Przekrój, VIVA i Przyjaciółka), w radiu (Radio Zet, RMF FM, Kolor i Wawa). Kampanię wspierają także citilighty w punktach sprzedaży RUCH, spot kinowy w wybranych sieciach kin (Multikino, Silverscreen i Cinema City) oraz kampania internetowa na portalach (m.in.: Wirtualna Polska, Pudelek, Kozaczek oraz GaduGadu).

Planowana jest również kampania produktowa, która rozpocznie się już w wkrótce i potrwa do końca roku.

Hanna LaskowskaDougFaberFamily dla Edipresse Polska

Podziel się!

O autorze

hania