DougFaberFamily dla marki Ardo

Opublikowano: 26 września 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

We wrześniu ruszyła pierwsza kampania dla Ardo Polska we współpracy z DougFaberFamily. W pierwszym etapie Agencja opracowała pozycjonowanie oraz strategię komunikacji marki, w kolejnym natomiast kampanię.
Nowością wprowadzaną na polski rynek jest linia lodówek serii Vintage,  charakteryzująca się oryginalnym designem oraz szeroką gamą dostępnych kolorów wraz z możliwością personalizacji frontu lodówek.

Kampania Ardo Vintage składa się z działań wizerunkowych ATL (prasa wnętrzarska, tygodniki opiniotwórcze, czasopisma niszowe tj. Exclusive i Activist), specjalnie dedykowana strona produktowa www.ardovintage.pl oraz z działania BTL ( materiały POS: katalogi, plakaty, standy, ulotki, torby reklamowe). Kampania skierowana jest do osób, które nie tylko zwracają uwagę na funkcjonalność produktów i cenę, ale również ważne są dla nich walory estetyczne produktu. Idea kreatywna zwraca uwagę na wyjątkowy charakter produktów, które same w sobie są ozdobą kuchni zarówno nowoczesnej jak i klasycznej.

Działaniami wpierającymi kampanię Vintage oprócz konkursu konsumenckiego będą imprezy eventowe dla Klientów ARDO i press-briefing dla dziennikarzy, które zostały przygotowane przez Emlab, spółkę należącą tak jak DFF do grupy Mothership.Media dla kampanii ARDO zostały zaplanowane przez dom mediowy Equinox.

www.ardovintage.pl

Hanna LaskowskaDougFaberFamily dla marki Ardo

Podziel się!

O autorze

hania