We wrześniu ruszyła pierwsza kampania dla Ardo Polska we współpracy z DougFaberFamily. W pierwszym etapie Agencja opracowała pozycjonowanie oraz strategię komunikacji marki, w kolejnym natomiast kampanię.
Nowością wprowadzaną na polski rynek jest linia lodówek serii Vintage, charakteryzująca się oryginalnym designem oraz szeroką gamą dostępnych kolorów wraz z możliwością personalizacji frontu lodówek.
Kampania Ardo Vintage składa się z działań wizerunkowych ATL (prasa wnętrzarska, tygodniki opiniotwórcze, czasopisma niszowe tj. Exclusive i Activist), specjalnie dedykowana strona produktowa www.ardovintage.pl oraz z działania BTL ( materiały POS: katalogi, plakaty, standy, ulotki, torby reklamowe). Kampania skierowana jest do osób, które nie tylko zwracają uwagę na funkcjonalność produktów i cenę, ale również ważne są dla nich walory estetyczne produktu. Idea kreatywna zwraca uwagę na wyjątkowy charakter produktów, które same w sobie są ozdobą kuchni zarówno nowoczesnej jak i klasycznej.
Działaniami wpierającymi kampanię Vintage oprócz konkursu konsumenckiego będą imprezy eventowe dla Klientów ARDO i press-briefing dla dziennikarzy, które zostały przygotowane przez Emlab, spółkę należącą tak jak DFF do grupy Mothership.Media dla kampanii ARDO zostały zaplanowane przez dom mediowy Equinox.
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!