Agencja DougFaberFamily na zlecenie MTV Networks Polska przygotowuje koncepcje pozycjonowania i komunikację wprowadzającą polską edycję popularnego programu – MTV Cribs na polski rynek.
MTV Cribs to program rozrywkowy, który zaprasza telewidzów do domów najbardziej pożądanych gwiazd show biznesu. Program jest skierowany do młodzieży i od kwietnia br. będzie emitowany na kanale MTV Polska.
DFF będzie odpowiedzialna za pozycjonowanie programu, stworzenie strategii komunikacji oraz kreację. Kampania będzie miała charakter ogólnopolski i obejmie swym zasięgiem TV, prasę, outdoor, Internet i wybrane działania BTL. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia. Kampania planowana jest na kwiecień 2008 r..
– Bardzo się cieszymy, że mamy okazję współpracować z MTV Polska. Wierzę, że współpraca zaowocuje oryginalnymi pomysłami kreatywnymi i pozytywnie wpłynie na oglądalność nowego programu. – powiedziała Anna Pańczyk, Dyrektor Generalna DougFaberFamily
– Współpraca z DougFaberFamily przy tym projekcie zapowiada się obiecująco. Agencja zaproponowała nam kilka naprawdę kreatywnych rozwiązań promocji formatu komunikujących lokalną wersję kultowego program MTV Cribs w intrygujący, wzbudzający ciekawość i pożądanie sposób. – Robert Cieśluk, Dyrektor Marketingu MTV Networks Polska.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.