DougFaberFamily dla MTV Networks Polska

Opublikowano: 18 lutego 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

Agencja DougFaberFamily na zlecenie MTV Networks Polska przygotowuje koncepcje pozycjonowania i komunikację wprowadzającą polską edycję popularnego programu – MTV Cribs na polski rynek.
MTV Cribs to program rozrywkowy, który zaprasza telewidzów do domów najbardziej pożądanych gwiazd show biznesu. Program jest skierowany do młodzieży i od kwietnia br. będzie emitowany na kanale MTV Polska.

DFF będzie odpowiedzialna za pozycjonowanie programu, stworzenie strategii komunikacji oraz kreację. Kampania będzie miała charakter ogólnopolski i obejmie swym zasięgiem TV, prasę, outdoor, Internet i wybrane działania BTL. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia. Kampania planowana jest na kwiecień 2008 r..

– Bardzo się cieszymy, że mamy okazję współpracować z MTV Polska. Wierzę, że współpraca zaowocuje oryginalnymi pomysłami kreatywnymi i pozytywnie wpłynie na oglądalność nowego programu. – powiedziała Anna Pańczyk, Dyrektor Generalna DougFaberFamily

– Współpraca z DougFaberFamily przy tym projekcie zapowiada się obiecująco. Agencja zaproponowała nam kilka naprawdę kreatywnych rozwiązań promocji formatu komunikujących lokalną wersję kultowego program MTV Cribs w intrygujący, wzbudzający ciekawość i pożądanie sposób. – Robert Cieśluk, Dyrektor Marketingu MTV Networks Polska.

Hanna LaskowskaDougFaberFamily dla MTV Networks Polska

Podziel się!

O autorze

hania