Dropbox wprowadza dwustopniowy proces autoryzacji. To odpowiedź na ostatnie problemy z bezpieczeństwem użytkowników usługi.
Wprowadzenie nowego poziomu zabezpieczeń jest skutkiem problemów z naruszaniem prywatności użytkowników, które kilkukrotnie zdarzały się usłudze w ostatnich miesiącach. Twórcy Dropbox przekonywali, że zadbają o poprawę bezpieczeństwa – obietnica jest właśnie realizowana.
Dwustopniowy proces autoryzacji oznacza, że użytkownik będzie musiał udowodnić swoje prawa do danego konta za pomocą dwóch dowodów. Jednym z nich będzie (tak jak do tej pory) hasło, drugim – kod wysłany na telefon.
Nowa usługa pozostaje opcjonalna, ale silnie rekomendowana. Raz uruchomiona sprawi, że Dropbox wymagać będzie sześciocyfrowego numeru bezpieczeństwa jako dodatku do hasła za każdym razem gdy użytkownik loguje się na swoje konto czy podpina do niego nowy komputer, telefon lub tablet – informują twórcy projektu. Specjalny kod będzie można otrzymywać za pośrednictwem szeregu mobilnych aplikacji np. Google Authenticator czy Amazon AWS MFA lub w postaci wiadomości SMS.
Aby skorzystać z nowego zabezpieczenia należy pobrać najnowszą beta-wersję klienta Dropbox, a potem zastosować się do instrukcji opisanych pod tym adresem. W najbliższej przyszłości dwustopniowy proces autoryzacji dostępny ma być dla wszystkich użytkowników usługi.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.