Druga odsłona kampanii telewizji PULS

Opublikowano: 12 maja 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

W najbliższy weekend rusza druga odsłona kampanii outdoorowej telewizji PULS zapowiadającej zmianę godziny nadawania sztandarowego programu informacyjnego stacji – PULS RAPORT – z godz. 19.30 na 18.30. Zmiana spowoduje, że PULS RAPORT będzie pierwszym wśród istotnych wieczornych serwisów informacyjnych, prezentowanych każdego dnia polskim telewidzom.

Rozpoczynająca się 10 maja kampania jest kontynuacją prowadzonej od początku miesiąca kampanii teaserowej, w której wykorzystano intrygujące hasła „Kto wyprzedza wydarzenia?”, „Kto wyprzedza fakty?”, „Kto wyprzedza wiadomości?”. W drugiej fazie kampanii na billboardach pojawiają się twarze znanych telewidzom prezenterów serwisu informacyjnego PULS RAPORT, wraz z hasłem „Telewizja Puls przyspiesza o godzinę” oraz z informacją o wprowadzonych zmianach godzin nadawania serwisu,  przynosząc tym samym odpowiedź na postawione w kampanii teaserowej pytania.

Zmiana godziny nadawania pierwszego wieczornego wydania PULS RAPORTU, oznacza także zmiany w wieczornej ramówce, m.in. wcześniejszą  godzinę rozpoczęcia teleturnieju „Czy jesteś mądrzejszy od 5-klasisty?”.

„Zapowiadając zmiany w ramówce programu celowo zdecydowaliśmy się na wykorzystanie formy kampanii teaserowej.” – mów Katarzyna Kowalewska, Marketing Manager TV Puls.  „Taka forma nie tylko intryguje, ale także świetnie podkreśla niekonwencjonalność rozwiązania, jakim jest emisja głównego wydania wiadomości o porze wcześniejszej niż w jakiejkolwiek innej stacji telewizyjnej. Mam nadzieję, że naszym telewidzom spodoba się fakt, że  jako pierwsi będą mogli poznać najważniejsze wiadomości każdego dnia i w ten sposób poczuć się najlepiej poinformowanymi. To właśnie dla nich „WYPRZEDZAMY” innych!” – dodaje Katarzyna Kowalewska.

Najnowsza kampania telewizji PULS prowadzona będzie na ulicach Warszawy, Gdańska, Szczecina i Katowic, przy wykorzystaniu kilku formatów siatek wielkoformatowych i billboardów typu „backlight”.

Hanna LaskowskaDruga odsłona kampanii telewizji PULS

Podziel się!

O autorze

hania