Trzy nowe wskaźniki oraz zmiana zakresu prezentowanych danych w przypadku witryn i aplikacji audytowanych i nieaudytowanych to dwie najważniejsze zmiany w badaniu Megapanel PBI/Gemius.
W założeniu ma to doprowadzić do zwiększenia liczby witryn i aplikacji objętych audytem site-centric. Zachętą dla właścicieli witryn i aplikacji mają być niższe niż dotychczas stawki za audyt, które zwiększą dostępność tej usługi nawet dla małych graczy. Zmiany zostaną wprowadzone od wyników za styczeń 2010.
• Witryny i aplikacje audytowane – wprowadzenie wskaźnika cookies
Nowością w badaniu Megapanel PBI/Gemius będzie wprowadzenie trzech nowych wskaźników oglądalności: cookies z Polski, cookies zagranicznych oraz ich sumy (cookies ogółem).
• Witryny i aplikacje nieaudytowane – tylko proste wskaźniki
Zmiany w badaniu wpłyną na sposób prezentacji danych. W przypadku witryn nieaudytowanych w aplikacji gemiusExplorer podawane będą jedynie podstawowe parametry, takie liczba użytkowników (real users), zasięg czy współoglądalność.
• Korzyści płynące z audytu
Objęcie audytem jak największej liczby witryn i aplikacji sprawi, że przygotowanie analiz będzie dużo prostsze. Marketerzy otrzymają bowiem porównywalne twarde dane, pochodzące z badania site-centric. Dzięki temu nawet te witryny, które dotychczas nie spełniały wymaganego poziomu oglądalności po objęciu audytem będą mogły być prezentowane w wynikach badania Megapanel PBI/Gemius. Dodatkową pomocą przy tworzeniu media planów będzie większa liczba wskaźników, takich jak odsłony, czas oraz liczba cookies.
• Przejrzysty cennik audytu
PBI oraz Gemius zdecydowały o wprowadzeniu nowego cennika na audyt site-centric, który oferuje niższe niż dotychczas ceny za tę usługę. Miesięczna opłata uzależniona jest od zasięgu witryny lub sieci reklamowej – najniższa stawka będzie wynosić 12 złotych przy zasięgu do 1%, a najwyższa 8 tysięcy złotych, przy zasięgu powyżej 50%. Cennik zacznie obowiązywać od wyników za styczeń 2010 i do tego czasu podmioty mają czas na podjęcie decyzji o tym, czy chcą być audytowane.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.