Telekomunikacja Polska uruchomiła serwis poświęcony noworocznym postanowieniom: www.postanowienia2008.pl. To miejsce, w którym na wirtualnym drzewku szczęścia każdy może zawiesić karteczkę ze swoim przyrzeczeniem. Pomysłodawcą i wykonawcą witryny jest agencja interaktywna Adv.pl S.A.
Strona powstała przy współpracy ze specjalistami z serwisu www.instytut-perswazji.pl, a jej głównym celem było przekazanie internautom wiedzy z zakresu technik motywacyjnych.
Każdy z internautów może dodawać swoje postanowienia, przeglądać wpisy pozostałych internautów oraz komentować zapisane przez nich treści. Po dodaniu swojego postanowienia każdy z użytkowników witryny może skorzystać ze szkolenia video poświęconego tajnikom precyzyjnego definiowania celów oraz ze szkolenia audio poświęconego technikom ich osiągania. Oprócz multimedialnych materiałów edukacyjnych, każdy internauta dostaje do dyspozycji specjalną aplikację, która pozwoli mu planować stojące przed nim zadania.
Serwis wsparty jest kampanią reklamową emitowaną m.in. na onet.pl, wp.pl, gazeta.pl i w komunikatorze Gadu-Gadu.
W trzy tygodnie od uruchomienia serwisu zarejestrowano prawie pięć tysięcy noworocznych postanowień.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.