Agencja Mmd Public Relations Poland Sp. z o. o. wygrała przetarg na obsługę marki Durex w zakresie Światowego Raportu Durex 2002.
Mmd świadczyć będzie marce Durex pełen zakres usług public relations obejmujący media relations, monitoring prasy, mailing, sponsoring, przygotowywanie i organizację imprez.
Pierwszym projektem realizowanym w ramach współpracy jest przygotowanie, realizacja i monitorowanie Światowego Raportu Durex 2002 w Polsce, który ruszył oficjalnie 20 sierpnia a zakończy się 29 września 2002 roku. Wyniki z 51 uczestniczących w projekcie państw, po porównaniu i analizie zostaną opublikowane w postaci Raportu Durex, tuż przed Światowym Dniem Walki z AIDS przypadającym 1 grudnia 2002.
Durex, czołowa marka prezerwatyw na świecie, organizuje co roku od 1996 roku globalny projekt badawczy pod nazwą “Światowy Raport Durex”, pozwalający na bieżąco śledzić i analizować zmiany i tendencje w postawach i zachowaniach seksualnych ludzi z całego świata. W rezultacie poprzednich badań Durex przeprowadził szereg kampanii edukacyjnych mających na celu uświadamianie ludzi na temat bezpiecznego seksu.
“Naszym, celem, jako marki Durex jest propagowanie kultury zdrowotnej, również w aspekcie zapobiegania rozprzestrzenianiu się AIDS i innych chorób przenoszonych drogą płciową”- powiedziała Liliana Cimaszewska, Product Manager marki Durex.
Tegoroczne badanie respondentów przeprowadzone będzie po raz pierwszy w trybie on-line, przy pomocy ankiety umieszczonej na stronie internetowej http://www.durex.pl. By zachęcić do wypełniania ankiety, Durex rozda nagrody wszystkim tym, którzy przyjdą w kolejne weekendy września do kafejek internetowych w Łodzi (14 września), Krakowie (21 września), Gdańsku (21 września), Warszawie i wypełnią ankietę.
Ostatnia z organizowanych przez Durex imprez promocyjnych odbędzie się 28 września w Warszawie w Centrum Rozrywki Atomic w Galerii Mokotów. Gościem honorowym spotkania będzie Prof. Zbigniew Lew Starowicz, który chętnie udzieli odpowiedzi na wszelkie pytania na temat postaw i zachowań seksualnych Polaków.
“Coroczny Raport Durex jest doskonałym sposobem na uzyskanie informacji z całego świata na temat różnych zagadnień ze sfery życia seksualnego. Badanie umożliwia zebranie i analizę danych dotyczących zarówno poważnych problemów związanych z uświadomieniem seksualnym, AIDS czy innymi chorobami przenoszonymi drogą płciową, jak i mniej ważnych merytorycznie, aczkolwiek ciekawych i zabawnych informacji dotyczących na przykład muzyki, której najchętniej słuchamy w chwilach miłosnych uniesień.”- powiedziała Liliana Cimaszewska, Product Manager marki Durex w Polsce. “Wybraliśmy Agencję Mmd, gdyż uważamy, iż firma ta może nam pomóc w promowaniu Raportu w Polsce, jako że przedstawiona przez agencję strategia działania zawiera w sobie innowacyjne i praktyczne jednocześnie pomysły na zachęcenie jak największego grona osób do wzięcia udziału w badaniu. Poza tym agencja Mmd w realizowanych przez siebie projektach świetnie łączy doświadczenie w promowaniu produktów konsumenckich z doświadczeniem w organizowaniu kampanii edukacyjnych”.
“Cieszymy się, że możemy pracować z Durexem nad tym ogólnoświatowym przedsięwzięciem. Mamy również nadzieję na ścisłą współpracę przy realizacji projektów edukacyjnych. Jesteśmy zadowoleni z faktu, że już w pierwszym tygodniu ponad 3000 Polaków wypełniło ankietę. Tym bardziej chcielibyśmy zachęcić wszystkich do wzięcia udziału w tym badaniu i wypełnienia anonimowej ankiety zamieszczonej na stronie www.durex.pl “- powiedziała Sconaid McGeachin, Dyrektor Generalny Mmd Public Relations Poland.
http://www.durex.pl
http://www.mmd.com.pl
Wpisy promowane
- Farby KABE – produkty nie tylko dla profesjonalistówFarby KABE dla szerokiego grona odbiorców są synonimem jakości oraz innowacyjności.
- Zakup solidnych mebli do jadalni – wybieramy stół kuchennyOdpowiednio dobrany stół do jadalni zawsze staje się centralnym punktem mieszkania.
Wydarzenia
dev.js Online #16
02.03.2021
Mobile Trends Conference
04.03.2021 - 05.03.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.