Po niespodziewanym zniknięciu, Durszlak.pl, popularny serwis dla miłośników gotowania, wraca do sieci w nowej formie. Dzięki odmienionemu wyglądowi oraz nowym funkcjom, tropienie nowych smaków jest teraz jeszcze prostsze i przyjemniejsze.
Przez lata funkcjonowania, Durszlak zjednoczył wokół siebie setki blogów kulinarnych oraz tysiące miłośników kulinarnych odkryć. Gdy na początku czerwca, bez żadnego uprzedzenia, Durszlak zniknął z sieci, polska blogosfera kulinarna przyjęła ten fakt z zaskoczeniem i rozczarowaniem. Z tego powodu natychmiast zrodził się pomysł reaktywacji Durszlaka, której podjęła się ekipa pasjonatów nowych technologii oraz jedzenia.
Durszlak.pl powstał po to, by ułatwić poruszanie się w kulinarnej blogosferze oraz usprawnić śledzenie nowości publikowanych na blogach kulinarnych. Każdy nowy wpis, który wpada do Durszlaka, natychmiast pojawia się w oknie „Ciepłe”, starsze wpisy przesuwają się do sekcji do archiwum, które w każdej chwili można „Odgrzać”. W serwisie działa także wyszukiwarka, ułatwiająca odnajdywanie przepisów opublikowanych na zarejestrowanych w Durszlaku blogach. Dostępny jest również czat, będący miejscem spotkań użytkowników. Niedługo użytkownicy Durszlaka wezmą udział w specjalnie organizowanych akcjach wspólnego gotowania, organizowanych przez serwis oraz poszczególnych blogerów.
To tylko pierwszy etap powrotu Durszlaka. Wkrótce serwis wzbogaci się m.in. o rozbudowany dział artykułów, ciekawostek oraz porad. Do współpracy przy tworzeniu treści Durszlaka zostali zaproszeni eksperci, co zagwarantuje wysoki poziom publikacji.
W ciągu pierwszych 24 godzin od reaktywacji Durszlaka dodano do niego ponad 200 blogów kulinarnych, co świadczy o ogromnym zainteresowaniu serwisem.
Odnowiony Durszlak ma ambicję zostać centrum polskiej blogosfery kulinarnej, a także miejscem, w którym wszyscy internauci zainteresowani autorskimi przepisami blogerów, będą mogli w łatwy sposób znaleźć te najciekawsze i najbardziej apetyczne.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.