Po niespodziewanym zniknięciu, Durszlak.pl, popularny serwis dla miłośników gotowania, wraca do sieci w nowej formie. Dzięki odmienionemu wyglądowi oraz nowym funkcjom, tropienie nowych smaków jest teraz jeszcze prostsze i przyjemniejsze.
Przez lata funkcjonowania, Durszlak zjednoczył wokół siebie setki blogów kulinarnych oraz tysiące miłośników kulinarnych odkryć. Gdy na początku czerwca, bez żadnego uprzedzenia, Durszlak zniknął z sieci, polska blogosfera kulinarna przyjęła ten fakt z zaskoczeniem i rozczarowaniem. Z tego powodu natychmiast zrodził się pomysł reaktywacji Durszlaka, której podjęła się ekipa pasjonatów nowych technologii oraz jedzenia.
Durszlak.pl powstał po to, by ułatwić poruszanie się w kulinarnej blogosferze oraz usprawnić śledzenie nowości publikowanych na blogach kulinarnych. Każdy nowy wpis, który wpada do Durszlaka, natychmiast pojawia się w oknie „Ciepłe”, starsze wpisy przesuwają się do sekcji do archiwum, które w każdej chwili można „Odgrzać”. W serwisie działa także wyszukiwarka, ułatwiająca odnajdywanie przepisów opublikowanych na zarejestrowanych w Durszlaku blogach. Dostępny jest również czat, będący miejscem spotkań użytkowników. Niedługo użytkownicy Durszlaka wezmą udział w specjalnie organizowanych akcjach wspólnego gotowania, organizowanych przez serwis oraz poszczególnych blogerów.
To tylko pierwszy etap powrotu Durszlaka. Wkrótce serwis wzbogaci się m.in. o rozbudowany dział artykułów, ciekawostek oraz porad. Do współpracy przy tworzeniu treści Durszlaka zostali zaproszeni eksperci, co zagwarantuje wysoki poziom publikacji.
W ciągu pierwszych 24 godzin od reaktywacji Durszlaka dodano do niego ponad 200 blogów kulinarnych, co świadczy o ogromnym zainteresowaniu serwisem.
Odnowiony Durszlak ma ambicję zostać centrum polskiej blogosfery kulinarnej, a także miejscem, w którym wszyscy internauci zainteresowani autorskimi przepisami blogerów, będą mogli w łatwy sposób znaleźć te najciekawsze i najbardziej apetyczne.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- Nowa integracja z Przelewy24 dostępna dla Klientów Shoper w ramach usługi Shoper PłatnościShoper oraz PayPro SA, właściciel marki Przelewy24, ogłaszają współpracę. Sprzedawcy zyskają możliwość korzystania z usług dodatkowego dostawcy w ramach Shoper ...
- MAKRO Companion: nowa aplikacja dla gastronomiiMakro Companion to najnowsza aplikacja mobilna Grupy METRO dedykowana branży HoReCa. Jej głównym celem jest ułatwienie i przyspieszenie procesu zamawiania ...
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.