W styczniu 2008 do zespołu MEC Interaction dołączyły dwie nowe osoby: Michał Bogusław i Paweł Brzozowski. Poprzednio obaj pracowali w firmie Sabela Media Polska, zajmującej się świadczeniem usług adservingowych.
Michał Bogusław to nowy Traffic Manager, zaś Paweł Brzozowski – Senior Online Traffic. W MEC Interaction będą odpowiadać za całościowy proces związany z obsługą techniczną kampanii internetowych czyli za sprawdzanie materiałów, definiowanie kampanii, monitoring i raportowanie.
Paweł Brzozowski swoje pierwsze kroki stawiał jako Traffic Manager w wydawnictwie IDG, gdzie zdobył niezbędne doświadczenie które przez ostatni rok wykorzystywał przy realizacji zadań w sieci reklamowej Ad.Net. Michał Bogusław również zaczynał w firmie IDG. Następnie w październiku 2006 przeszedł do Sabela Media Polska na stanowisko Traffic Mangera od września 2007 roku wpierał również merytorycznie dział techniczny Ad.Net na stanowisku kierownika działu traffic.
Obaj panowie objęli nowo utworzone stanowiska w MEC Interaction. Decyzja ta podyktowana jest przede wszystkim dążeniem Mediaedge:cia do oferowania klientom kompleksowej obsługi w obszarze marketingu interaktywnego. Tym samym dom mediowy Mediaedge:cia pragnie zapewnić swoim klientom profesjonalne wsparcie w zakresie przygotowywania materiałów reklamowych i pomocy w implementowaniu skryptów umożliwiających precyzyjny pomiar prowadzonych działań.
MEC Interaction to specjalistyczny dział Mediaedge:cia utworzony w sierpniu 2005 roku. Jego zadaniem jest przygotowanie, realizacja, optymalizacja i ocena działań reklamowych prowadzonych za pośrednictwem tzw. nowych mediów – Internetu, technologii mobilnych i reklamy w wyszukiwarkach oraz w grach. Dziś pracuje tu 13 osobowy zespół, na czele którego stoi Tomasz Rzepniewski.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.