Dynamika Dziennika

Opublikowano: 25 maja 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

Wg najnowszego raportu Expert Monitora DZIENNIK po raz kolejny jest najlepszym dziennikiem opiniotwórczym pod względem dynamiki wzrostu przychodów reklamowych, wyprzedzając Rzeczpospolitą i Gazetę Wyborczą.
W kwietniu 2008 roku w porównaniu z analogicznym okresem w 2007r. wpływy z reklam w DZIENNIKU wzrosły o 50,97% i wyniosły 20,7 mln zł.* To procentowo pierwsza pod względem wysokości wśród codziennych gazet opiniotwórczych dynamika wzrostu przychodów.

DZIENNIK jest jednym z najważniejszych pod względem opiniotwórczości mediów w Polsce (wg Instytutu Monitorowania Mediów). Został też doceniony przez OBWE jako najbardziej obiektywne medium w okresie przedwyborczym w Polsce jesienią 2007 roku.

* Źródło: Expert Monitor, IV'08 vs IV'07

Hanna LaskowskaDynamika Dziennika

Podziel się!

O autorze

hania