W Dniu Darmowej Dostawy, ogólnopolskiej akcji e-commerce, która odbyła się 2 grudnia, wzięło udział 2450 sklepów. To ponad 30 proc. więcej w porównaniu do ubiegłorocznej edycji.
W tegorocznym Dniu Darmowej Dostawy wzięło udział 2450 sklepów. Stanowi to najlepszy wynik w czteroletniej historii tej akcji w Polsce. Najwięcej firm zgłosiło się w kategoriach: „Dom i ogród” (17,4 proc.), „Uroda i zdrowie” (12,4 proc.), „Odzież, dodatki” (12,3 proc.), „Dla Dzieci” (7,5 proc.) oraz „Sport” (5,7 proc.). Zainteresowanie sklepów akcją było bardzo duże już od pierwszego dnia zapisów. W ciągu tygodnia od zamieszczenia formularzy rejestracyjnych zgłosiło się ponad 500 sklepów.
Organizatorzy akcji poinformowali, że w trakcie 24 godzin trwania akcji z witryny www.dziendarmowejdostawy.pl zostało przekierowanych 2,95 mln potencjalnych klientów na strony sklepów. Z kolei w dniach 1-3 grudnia oficjalna strona Dnia Darmowej Dostawy zanotowała aż 161 tys. wizyt i ponad 116 tys. użytkowników, którzy średnio spędzali na niej 4 minuty i 49 sekund. Liczba odsłon zbliżyła się do 0,5 mln.
Dzień Darmowej Dostawy wzbudził tak duże zainteresowanie klientów, że część sklepów podjęła decyzję o przedłużeniu akcji o kilka, a nawet kilkanaście godzin. Obecnie sklepy zajmują się realizacją przyjętych tego dnia zleceń. Jak zapowiedział Krzysztof Bartnik, prezes eKomercyjnie.pl, organizatora akcji, strona internetowa Dnia Darmowej Dostawy będzie dalej funkcjonować.
Po sukcesie tegorocznej akcji zdecydowaliśmy, że warto, aby służyła ona użytkownikom jako źródło informacji o sprawdzonych sklepach internetowych – powiedział.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.