W środę 12 grudnia DZIENNIK rozpoczyna kolejny cykl Encyklopedii dla najmłodszych czytelników, zatytułowanej „Planeta Ziemia”.
Pierwszy zeszyt nowej serii nosi tytuł "Żyjąca planeta" i zawiera wiele informacji o początkach życia na Ziemi dla najmłodszych czytelników DZIENNIKA.
"Planeta Ziemia" jest kontynuacją Encyklopedii dla dzieci pod tytułem "Zwierzęta", który cieszył się bardzo dużym powodzeniem jako barwna publikacja z ciekawostkami ze świata fauny oraz wartościowa seria edukacyjna.
DZIENNIK z kolejnymi zeszytami Encyklopedii dla dzieci będzie ukazywał się w każdą środę. Zeszyty z cyklu "Planeta Ziemia" są bezpłatnymi dodatkami dodawanymi do całego nakładu DZIENNIKA.
Wydaniu Encyklopedii towarzyszy kampania reklamowa w radio, w telewizji oraz w tytułach prasowych Axel Springer Polska. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Team One, media zakupił dom mediowy MediaCom.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.