Po raz dziesiąty przyznano nagrody w konkursie e-Commerce Polska awards, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej – a nasza redakcja jest patronem medialnym. Tegoroczna edycja przejdzie do historii jako rekordowa pod względem liczby zgłoszeń i najbardziej wyrównanej walki o zwycięstwo. Statuetki trafiły do firm i marek wyróżniających się wizją, innowacyjnym myśleniem i sukcesami e-biznesowymi.
Laureaci zostali ogłoszeni podczas jubileuszowej Gali Dekady e-Commerce Polska awards, która odbyła się 22 września br. w Sound Garden w Warszawie. Podczas uroczystości spotkali się przedstawiciele największych i najważniejszych podmiotów działających w obszarze e-commerce w Polsce.
Spośród kilkuset zgłoszeń przyznano:
- nagrody w 23 kategoriach,
- 6 wyróżnień
- Best In – nagrodę dla najlepszego z najlepszych.
Niespodzianką dla uczestników było wyróżnienie Marki Dekady oraz Partnera Dekady, czyli firm, które zdobyły największą liczbę statuetek oraz wspierały konkurs w ciągu wszystkich 10 edycji. Na scenę po odbiór nagrody najczęściej wchodzili przedstawiciele MODIVO – było to aż 11 razy! Natomiast Przelewy24 została doceniona za stałe partnerskie wsparcie konkursu, od pierwszej edycji, nieprzerwanie przez 10 lat.
Jubileusz konkursu e-Commerce Polska Awards stał się okazją do podsumowania pracy włożonej w rozwój całej branży e-commerce w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. e-Izba postanowiła przyznać specjalne wyróżnienie dla Championa e-Commerce, czyli osoby, która miała istotny wkład w rozwój szeroko pojętej gospodarki cyfrowej. Pierwszy w historii tytuł Championa e-Commerce trafił do Piotra Kurczewskiego, przedsiębiorcy, twórcy i założyciela Przelewy24.
Tegoroczna edycja konkursu to przede wszystkim święto branży e-commerce, a dokładnie jej rozwoju i pracy jaka została wykonana w ciągu ostatniej dekady. Jubileuszowa Gala zgromadziła liderów, którzy przez ostatnie 10 lat wprowadzali nową jakość do e-handlu i cyfryzacji polskiej gospodarki.. Jakość tegorocznych zgłoszeń sprawiła, że przyznano aż 91 nominacji, a walka o nagrody była bardzo wyrównana i o zwycięstwie decydowały detale! – podkreśla Patrycja Sass-Staniszewska, prezeska e-Izby.
Laureaci e-Commerce Polska awards 2022
KATEGORIE DLA PODMIOTÓW E-COMMERCE
- Best on mobile – podmioty średnie i duże: UrbanCity.pl & Media4U
- Design & Usability – podmioty małe: Sportano.pl & Strix
- Design & Usability – podmioty średnie i duże: CCC.eu
- Best e-Commerce Retailer – podmioty średnie i duże: Hebe
- Best in CSR – podmioty małe: YourKAYA.pl
- Best in CSR – podmioty średnie i duże: Oponeo.pl
- Best e-Commerce B2B – podmioty średnie i duże:SIG.pl
- Best campaign (Pomysł promocyjny roku) – podmioty średnie i duże:Answear.com
- Best in Omnichannel – podmioty średnie i duże:Empik.com
- Best in cross-border – podmioty małe: Astrography.com
- Best in cross-border – podmioty średnie i duże: Modivo
- Best adaptation to new digital reality B2C – podmioty małe: Jurga
- Best adaptation to new digital reality B2C – podmioty średnie i duże: mBank
- Best adaptation to new digital reality B2B – podmioty średnie i duże: TIM.pl & Fisher Polska & Custommerce
- Best innovator in e-commerce – podmioty średnie i duże: Modivo
- Best marketplace – podmioty średnie i duże: Allegro.pl
KATEGORIE DLA E-USŁUG
- Best logistic tool: InPost
- Best tool for e-commerce: Blik
- Best cross-border tool/technology/service: PayU
- Best e-commerce B2B tool/technology/service: ING Lease (Polska)
- Best automatization tool/technology/product for e-commerce: InPost
- Best omnichannel tool/technology/service: Future Mind
KATEGORIE E-FINANSE
- Best e-payment solution: Allegro Pay
- Best buy now pay later solution: Przelewy24
- Best cross-border e-payment solution: PayU
- Best e-banking implementation: Santander Bank Polska
- Best online insurer: PZU S.A.
- Best In: Allegro Pay
WYRÓŻNIENIA
- Best adaptation to new digital reality B2C, podmioty małe – Sundose
- Best in CSR, podmioty małe: PoraNaPola.pl
- Best in cross-border, podmioty średnie i duże: BOLF/DENLEY
- Best in cross-border, podmioty średnie i duże: SAVICKI
- Best campaign – podmioty średnie i duże: TaniaKsiazka.pl
- Best adaptation to new digital reality B2C – podmioty średnie i duże: Ochnik & Merce.com
Nad prawidłowym przebiegiem konkursu e-Commerce Polska awards czuwała Kancelaria Porębski i Wspólnicy.
Pełna lista laureatów e-Commerce Polska awards znajduje się również pod linkiem: https://ecpawards.pl/laureaci/
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.