Kogo polska młodzież wybrałaby do Parlamentu Europejskiego? Czy to wydarzenie ma dla nich jakiekolwiek znaczenie? Już wkrótce poznamy odpowiedzi na te pytania za sprawą eurowyborów, które zorganizował portal społecznościowy dla młodzieży Epuls.pl.
Do udziału w zabawie Epuls.pl zaprosił swoich użytkowników, a także wszystkie startujące w wyborach 7 czerwca komitety wyborcze. Akcja ma zachęcić młodzież do rozmów o Polsce w UE i wyrażania swoich poglądów na ten temat. Zakończy się ona 1 czerwca, kiedy użytkownicy wezmą udział w głosowaniu. Będą w nim mogli poprzeć jeden z istniejących komitetów lub alternatywny – stworzony przez nich samych.
Akcja ma nie tylko edukować i promować wybory do Parlamentu Europejskiego, portal chce też zachęcić swoich użytkowników do działania. Epulsowicze mogą dyskutować w specjalnie stworzonych do tego celu klubach politycznych, mogą wyrażać poparcie dla komitetów wyborczych, a przede wszystkim tworzą własny, wirtualny komitet wyborczy E.P.U.L.S (Europejskie Porozumienie Użytkowników Lubiących Społeczności) z listą wybranych przez siebie kandydatów.
„Użytkownicy sami poprowadzą kampanię komitetu – własnymi siłami przygotują program wyborczy oraz będą zbierać wirtualne fundusze na kampanię. Chcemy aby młodzi ludzie bawili się, ale przy tej zabawie również czegoś się nauczyli. Akcja ma na celu przybliżyć młodym ludziom świat polityki oraz mechanizmy demokracji. Mamy też nadzieję, że udział w wirtualnej kampanii wyborczej zachęci młode pokolenie do brania aktywnego udziału w prawdziwych wyborach – tych pełnoletnich już teraz, a młodszych w niedalekiej przyszłości” – tłumaczy Michał Dyrda, Brand Manager serwisu Epuls.pl
Finał akcji nastąpi 1 czerwca, kiedy użytkownicy wezmą udział w wirtualnym głosowaniu, mającym wyłonić najlepszy komitet. Młodzi wyborcy zdecydują, który z komitetów – najlepiej według nich – reprezentowałby ich interesy.
Do prowadzenia kampanii w serwisie zaproszone zostały wszystkie komitety, startujące w wyborach do Parlamentu Europejskiego 7 czerwca. Każdy z komitetów posiada swój profil oraz może wykorzystać narzędzia, jakimi dysponuje serwis społecznościowy, do prowadzenia swojej kampanii. Komitety mogą m.in. podjąć dialog z użytkownikami, prowadzić rozmowy w stworzonych klubach politycznych oraz prezentować swoje programy. Czy podejmą wyzwanie i stawią czoła młodemu pokoleniu? Przekonamy się wkrótce.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- BIODERMA wybiera Salestube do obsługi digital media dla czterech linii produktówNależąca do firmy NAOS marka BIODERMA wybrała należącą do Group One spółkę MarTech i e-commerce connected Salestube do obsługi w ...
- Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opiniiTylko 25% firm działających lokalnie posiada stronę internetową, podczas gdy ponad 68% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach ...
- 45% Polaków wybiera zakupy stacjonarne z obawy o swoje daneKwestie związane z ochroną prywatności mają istotny wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Jak wynika z raportu Santander Consumer Banku „Między ...
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...