Kogo polska młodzież wybrałaby do Parlamentu Europejskiego? Czy to wydarzenie ma dla nich jakiekolwiek znaczenie? Już wkrótce poznamy odpowiedzi na te pytania za sprawą eurowyborów, które zorganizował portal społecznościowy dla młodzieży Epuls.pl.
Do udziału w zabawie Epuls.pl zaprosił swoich użytkowników, a także wszystkie startujące w wyborach 7 czerwca komitety wyborcze. Akcja ma zachęcić młodzież do rozmów o Polsce w UE i wyrażania swoich poglądów na ten temat. Zakończy się ona 1 czerwca, kiedy użytkownicy wezmą udział w głosowaniu. Będą w nim mogli poprzeć jeden z istniejących komitetów lub alternatywny – stworzony przez nich samych.
Akcja ma nie tylko edukować i promować wybory do Parlamentu Europejskiego, portal chce też zachęcić swoich użytkowników do działania. Epulsowicze mogą dyskutować w specjalnie stworzonych do tego celu klubach politycznych, mogą wyrażać poparcie dla komitetów wyborczych, a przede wszystkim tworzą własny, wirtualny komitet wyborczy E.P.U.L.S (Europejskie Porozumienie Użytkowników Lubiących Społeczności) z listą wybranych przez siebie kandydatów.
„Użytkownicy sami poprowadzą kampanię komitetu – własnymi siłami przygotują program wyborczy oraz będą zbierać wirtualne fundusze na kampanię. Chcemy aby młodzi ludzie bawili się, ale przy tej zabawie również czegoś się nauczyli. Akcja ma na celu przybliżyć młodym ludziom świat polityki oraz mechanizmy demokracji. Mamy też nadzieję, że udział w wirtualnej kampanii wyborczej zachęci młode pokolenie do brania aktywnego udziału w prawdziwych wyborach – tych pełnoletnich już teraz, a młodszych w niedalekiej przyszłości” – tłumaczy Michał Dyrda, Brand Manager serwisu Epuls.pl
Finał akcji nastąpi 1 czerwca, kiedy użytkownicy wezmą udział w wirtualnym głosowaniu, mającym wyłonić najlepszy komitet. Młodzi wyborcy zdecydują, który z komitetów – najlepiej według nich – reprezentowałby ich interesy.
Do prowadzenia kampanii w serwisie zaproszone zostały wszystkie komitety, startujące w wyborach do Parlamentu Europejskiego 7 czerwca. Każdy z komitetów posiada swój profil oraz może wykorzystać narzędzia, jakimi dysponuje serwis społecznościowy, do prowadzenia swojej kampanii. Komitety mogą m.in. podjąć dialog z użytkownikami, prowadzić rozmowy w stworzonych klubach politycznych oraz prezentować swoje programy. Czy podejmą wyzwanie i stawią czoła młodemu pokoleniu? Przekonamy się wkrótce.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.