12 września w Kielcach podpisana została umowa pomiędzy Wojewodą Świętokrzyskim a Naukową i Akademicką Siecią Komputerową – NASK, która rozpoczyna etap budowy sieci dostępu do Internetu drogą radiową w województwie świętokrzyskim. Projekt realizowany będzie przy wsparciu finansowym z funduszy strukturalnych, w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego.
Przedmiotem projektu 'e-świętokrzyskie – budowa sieci radiowej’ jest uruchomienie szerokopasmowej sieci teleinformatycznej umożliwiającej dostęp do Internetu na terenie województwa świętokrzyskiego. Usługa będzie dostępna dla jednostek samorządu terytorialnego i innych instytucji publicznych, edukacyjnych, firm komercyjnych oraz – za pośrednictwem lokalnych dostawców usług – dla indywidualnych odbiorców. Cechą zaproponowanego rozwiązania jest jego dostępność.
Projekt będzie realizowany etapowo. Do sierpnia 2006 roku zostaną zainstalowane anteny bazowe w Kielcach, Końskich, Jędrzejowie, Grzybowie, Ostrowcu Świętokrzyskim i Sandomierzu. Dzięki promieniowi zasięgu jednej stacji bazowej do 30 km, system 6 anten umożliwi pokrycie swym zasięgiem nawet do 64 proc. powierzchni województwa. W zasięgu anten bazowych rozmieszczone zostaną terminale abonenckie, z których sygnał będzie rozprowadzany do końcowych użytkowników za pośrednictwem WiFi, sieci LAN i innych.
Bezpośrednimi rezultatami realizacji tego projektu będzie:
– zapewnienie powszechnego, szybkiego i bezpiecznego dostępu do Internetu,
– udostępnienie Internetu na terenach słabiej zurbanizowanych,
– możliwość budowy sieci korporacyjnych przez instytucje administracyjne, komercyjne i inne,
– możliwość taniego dostępu do Internetu dla instytucji publicznych.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.