easyCALL – polski operator telefonii internetowej wprowadza program lojalnościowy PayBACK. Udział w programie lojalnościowym jest otwarty dla wszystkich klientów easyCALL, a przystąpienie do niego jest bezpłatne. Za dokonane zakupy w easyCALL klient otrzymuje specjalne punkty, które później wymienia na atrakcyjne nagrody, które sam wybiera.
'Cieszy nas fakt, że easyCALL jest jedynym polskim operatorem telefonii internetowej, który spełnia restrykcyjne warunki pozwalające na dołączenie do programu PayBACK.’ – mówi Michał Jakubowski – Prezes firmy.
'W przyszłości wspólnie z firmą PayBACK planujemy atrakcyjne akcje promocyjne przeznaczone tylko dla członków programu lojalnościowego’ – dodaje.
'PayBACK stale pracuje nad poszerzeniem grona swoich Partnerów zarówno w Internecie jak i na tradycyjnym rynku. Liczymy, że klienci easyCALL szybko przekonają się do naszej oferty.’ – mówi Przemysław Klich – Szef Programu PayBACK. 'Z drugiej strony, chcemy przekonać naszą kilkusettysięczną rzeszę aktualnych użytkowników PayBACK, aby pokochali tanie rozmowy.’
https://www.easycall.pl/payback.html
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.