easyCALL – polski operator telefonii internetowej wprowadza program lojalnościowy PayBACK. Udział w programie lojalnościowym jest otwarty dla wszystkich klientów easyCALL, a przystąpienie do niego jest bezpłatne. Za dokonane zakupy w easyCALL klient otrzymuje specjalne punkty, które później wymienia na atrakcyjne nagrody, które sam wybiera.
'Cieszy nas fakt, że easyCALL jest jedynym polskim operatorem telefonii internetowej, który spełnia restrykcyjne warunki pozwalające na dołączenie do programu PayBACK.’ – mówi Michał Jakubowski – Prezes firmy.
'W przyszłości wspólnie z firmą PayBACK planujemy atrakcyjne akcje promocyjne przeznaczone tylko dla członków programu lojalnościowego’ – dodaje.
'PayBACK stale pracuje nad poszerzeniem grona swoich Partnerów zarówno w Internecie jak i na tradycyjnym rynku. Liczymy, że klienci easyCALL szybko przekonają się do naszej oferty.’ – mówi Przemysław Klich – Szef Programu PayBACK. 'Z drugiej strony, chcemy przekonać naszą kilkusettysięczną rzeszę aktualnych użytkowników PayBACK, aby pokochali tanie rozmowy.’
https://www.easycall.pl/payback.html
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!