eBay, jeden z największych portali aukcyjnych na świecie ze 169 milionami aktywnych użytkowników, rozpoczyna współpracę z dostawcą usług logistycznych Borderlinx. Dzięki temu polscy użytkownicy będą mogli zamawiać produkty z niemieckiej platformy eBay.de.
Borderlinx to zintegrowana platforma, za pomocą której użytkownik może zamówić dostawę towaru z innego kraju, w tym przypadku z Niemiec, na polski adres. Obecnie zdarza się, że zagraniczni sprzedawcy preferują dostawę wyłącznie w swoim kraju i nie oferują wysyłki za granicę. Dzięki rozwiązaniom dostarczanym przez Borderlinx użytkownik po rejestracji na stronie internetowej otrzyma wirtualny adres w Niemczech. W praktyce towar kupiony na eBay.de trafia do magazynu Borderlinx, skąd następnie jest dostarczany na wyznaczony adres w Polsce. W zależności od usługi, cały proces wysyłki może się zamknąć nawet w ciągu 3 dni roboczych. Prawie 70% wszystkich dostaw z eBay.de na obszarze Niemiec jest bezpłatna. Jedyne koszty dla polskiego użytkownika, który chce zamówić produkt od niemieckiego sprzedawcy, wiążą się z wysyłką z magazynu Borderlinx do Polski. Stała cena dostawy do Polski wynosi 15,5 euro za przesyłkę do 30 kg.
Decyzja o rozpoczęciu współpracy z Borderlinx to potwierdzenie naszej misji, w myśl której chcemy łączyć kupujących i sprzedających online bez względu na to, gdzie się znajdują. Dzisiaj zapewniamy dostęp do takiego rozwiązania naszym polskim użytkownikom – mówi Małgorzata Gliszczyńska, dyrektor zarządzająca na Polskę i Europę Centralną w eBay. – Nieprzypadkowo taką usługą objęliśmy eBay.de. Spośród rynków europejskich to właśnie nasi niemieccy sprzedawcy znajdują się w czołówce pod względem popularności wśród polskich użytkowników eBay – dodaje.
Pod koniec ubiegłego roku eBay ogłosił zmiany dla kupujących i sprzedających w Polsce w ramach planu transformacji portalu, które objęły m.in. zniesienie w Polsce opłaty za wystawienie przedmiotów na eBay.pl, zarówno dla firm, jak i osób prywatnych. Rozpoczęcie współpracy z Borderlinx to kolejny krok eBay w stronę umacniania swojej pozycji na polskim rynku e-commerce.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.