Obroty z tytułu zautoryzowanych i rozliczonych przez eCard S.A. transakcji internetowych wyniosły w I połowie 2004 roku 93,2 miliona złotych i były ponad czterokrotnie wyższe niż w analogicznym okresie 2003 roku. Liczba rozliczonych transakcji wyniosła 217.500 i była niemal trzykrotnie wyższa niż w I połowie 2003 roku. O 170% była też wyższa średnia wartość transakcji zrealizowanej w I połowie br. i wyniosła 425 zł (dla porównania 250 zł I połowie 2003 r.).
Znaczny wzrost zanotowany został również w obszarze działalności prowadzonej wspólnie ze spółką Xtrade. Obroty z tytułu przeprowadzonych na platformie Xtrade aukcji B2B oraz zrealizowanych do końca pierwszej połowy 2004 roku zamówień przekroczyły poziom 250 milionów złotych. Z rozwiązań oferowanych przez platformę Xtrade korzysta obecnie ponad 1700 dostawców i kupujących.
Dodatkowo, czerwiec 2004 roku jest pierwszym, w którym eCard S.A. osiągnęła dodatni wynik finansowy, co zgodnie z realizowanym planami rozpoczyna pozytywny trend wyników finansowych firmy. Czerwcowy wskaźnik EBITDA przekroczył 100 tysięcy złotych.
„Osiągnięcie pozytywnego, miesięcznego wyniku finansowego jest niewątpliwie punktem przełomowym dla Spółki – mówi Allan Wodzyński, Prezes Zarządu eCard S.A. – Potwierdza, że nasza stabilna i długofalowa strategia rynkowa oraz przewidywania dotyczące potencjału i rozwoju rynku, zarówno płatności elektronicznych jak i platform transakcyjnych są słuszne i już przynoszą pierwsze pozytywne rezultaty. Nasze plany zakładają osiągnięcie stałego, dodatniego wyniku finansowego w ciągu najbliższych 3 kwartałów”
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.