W okresie od 1 stycznia do 31 marca 2004 r. eCard zautoryzował 100 792 transakcje o łącznej wartości 35,2 mln zł. Oznacza, to wzrost obrotów o 381% w stosunku do I kwartału ubiegłego roku i 257% wzrost liczby transakcji.
Średnia wartość transakcji w pierwszych trzech miesiącach tego roku wyniosła 348,95 zł i jest o 48% wyższa niż średnia wartość transakcji z I kwartału 2003 r.
„Biorąc pod uwagę dynamikę wzrostu obrotów zrealizowanych przez naszych klientów w stosunku kwartał do kwartału, możemy oczekiwać potwierdzenia, naszych szacunków dotyczących rynku w tym roku” – powiedział Allan Wodzyński, Prezes Zarządu eCard S.A.
Zakładając, że kartą płaci średnio niemal 25% klientów sklepów internetowych, to można szacować, że wartość całej sprzedaży B2C w internecie 1 mld zł. Wyliczenia te nie uwzględniają obrotów generowanych przez serwisy aukcyjne.
„Niewątpliwie na wzrost obrotów znaczący wpływ miała i w dalszym ciągu ma oferta się tanich przewoźników lotniczych. Ale warto też podkreślić, że coraz więcej firm świadczących usługi dla klienta masowego takich jak telefonia komórkowa oraz tv cyfrowa i kablowa, zaczęło przyjmować płatności kartami poprzez internet i telefon” – dodaje Piotr Kaczanowski, Z-ca Dyrektora Sprzedaży i Marketingu eCard S.A. – „Jesteśmy przekonani, że sektor firm oferujących masowe usługi będzie patrzył coraz przychylniejszym wzrokiem na klientów z kartą płatniczą”
Z usługi autoryzacji online eCard S.A. korzysta obecnie 375 sklepów i firm.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.