ECCO: Złoty jesienny remix

Opublikowano: 2 października 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

Firma ECCO zaprezentowała nową kolekcję obuwia na jesień 2007. Wydarzeniu towarzyszy kampania reklamowa, której głównym elementem jest serwis www.ecco.com.pl/eccoremix. Internauci, odwiedzający stronę, mogą zapoznać się z ofertą firmy, a także wziąć udział w konkursie na najlepszego video jockeya.
Stworzenie własnego utworu audio-wizualnego za pomocą strony "ECCO REMIX", jest bardzo proste. Użytkownik może wybierać spomiędzy kilkudziesięciu podkładów dźwiękowych, reprezentujących różne formy i gatunki muzyczne. Istnieje możliwość ich dowolnego miksowania na sześciu dostępnych ścieżkach dźwiękowych. Dzieło można wzbogacić o animowane obrazy korespondujące z muzyką – na stronie znajduje się biblioteka gotowych do użytku elementów. Zaimplementowano również funkcję wgrywania własnej grafiki. Gotowy multimedialny projekt można zapisać na stronie i zaprezentować innym internautom.

ECCO: Złoty jesienny remix 1

Projekty, które zdobędą uznanie, zostaną wyemitowane w ramach ECCO TV – sklepowej sieci telewizyjnej, funkcjonującej w salonach ECCO. Zwycięzcy otrzymają również inne atrakcyjne nagrody.

Kampania reklamowa w Internecie została zaplanowana przez Fastbridge, za kreację serwisu oraz form reklamowych odpowiedzialna była agencja Click5.

Hanna LaskowskaECCO: Złoty jesienny remix

Podziel się!

O autorze

hania