17 marca uruchomiony został portal edukacyjny edulandia.pl, adresowany do licealistów i maturzystów. Będzie zawierać bazę danych studiów, szkół policealnych, kursów dodatkowych oraz informacje i porady dla licealistów. Portal należy do firmy Communication Partners, właściciela m.in. pracuj.pl.
– Zawartość edulandia.pl składa się z dwóch podstawowych elementów – mówi Marcin Pietras, szef portalu. – Pierwszy i najważniejszy to kompletna baza studiów licencjackich i magisterskich oraz szkół policealnych. Dodatkowo w bazie będą kursy językowe oraz przygotowawcze (do matury i egzaminów). Będzie je można przeszukiwać ze względu na tematykę kursów i studiów, województwo czy rodzaj oferty edukacyjnej.
Druga część edulandia.pl to artykuły, reportaże i porady dla licealistów. – Mamy własną grupę sześciu dziennikarzy, którzy przygotowują artykuły na tematy istotne dla licealistów: matura, egzaminy, wybór studiów, nauka za granicą, praca dorywcza podczas wakacji, dokształcanie itp. – wylicza Marcin Pietras.
W zamyśle twórców Edulandii, portal ma się stać najpopularniejszym polskim serwisem dla licealistów – jego założyciele chcą, by korzystali z niego wszyscy licealiści i nauczyciele mający dostęp do sieci. Serwis utrzymywać się będzie z płatnych prezentacji instytucji edukacyjnych, e-mailingów z ofertami edukacyjnymi i tzw. priorytetów wyszukiwania (jeśli zapłacisz, będziesz lepiej widoczny w bazie tysięcy ofert).
Edulandia ma być kolejnym etapem rozwoju Communication Partners. Pierwszym był otwarty w roku 2000 portal pracuj.pl (który po przejęciu konkurenta – jobaid.pl, stał się największym polskim serwisem rekrutacyjnym). Potem pojawiały się przewodniki dla studentów i absolwentów („Praktyki”, „Pracodawcy”, „Przewodnik podyplomowy”, „Kariera w branży farmaceutycznej”) i serwis edu.pracuj.pl. – Ten ostatni jest podobny do Edulandii, ale skierowany do absolwentów, specjalistów i menedżerów – wyjaśnia Marcin Pietras. – Za jego pośrednictwem promuje się ponad 40 polskich uczelni, reklamując głównie studia podyplomowe i programy MBA.
Dziś liczba zarejestrowanych użytkowników pracuj.pl przekracza 180 tys. , a miesięczna liczba odsłon stron wynosi ponad 3 mln. Łączny nakład przewodników to 90 tys. sztuk. Communication Partners jest jedną z nielicznych firm e-business, które przynoszą zysk. Udziałowcami firmy są: szóstka założycieli, fundusz e-Katalyst oraz Hotcourses.com, firma prowadząca podobną działalność w Wielkiej Brytanii.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.