BluePay propagując proekologiczną ideę wprowadził opcję otrzymywania faktury elektronicznej za usługi Spółki.
Dbając zarówno o ekologię, jak i wygodę oraz komfort klientów korzystających z usług doładowania telefonów, zakupu contentu, czy dostępu do gier, Spółka udostępniła eFakturę.
eFaktura w pełni zastępuje dokument papierowy i spełnia wszystkie przewidziane prawem wymogi. Zaopatrzona jest w bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany tylko za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, którym jest opatrzona.
Kolejne ważne elementy świadczące o atrakcyjności faktury elektronicznej to jej bezkosztowy charakter, możliwość przechowywania w formie elektronicznej na dowolnym, wybranym przez klienta nośniku oraz brak kosztów związanych z przesłaniem. Faktura elektroniczna przesyłana jest drogą mailową w formie pliku PDF na podany przez klienta adres, co jest gwarantem bezbłędnego dostarczenia.
Mówiąc o eFakturze nie możemy pominąć ekologicznego aspektu całego przedsięwzięcia. Na obecnym, przesyconym zakupami rynku, każda rezygnacja z używania papieru ma ogromne znaczenia dla podniesienia wielkości zasobów leśnych, zarówno tych w Polsce, jak i na świecie.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.