Wrocławska Effectica skończyła 15 lat. Na przestrzeni lat stała się jedną z największych niezależnych agencji reklamowych w Polsce.
Lata doświadczeń i rozwoju pozwoliły agencji stworzyć stabilną strukturę, w której każda jednostka realizuje postawione jej zadania. Najmłodsza z rodziny – Effectica Direct – szybko zyskała miano specjalisty w dziedzinie komunikacji bezpośredniej.
Effectica pracuje obecnie m.in. dla Western Union w Polsce i w Europie, dla ECE Projektmanagement Polska (Galeria Dominikańska, Galeria Łódzka, Galeria Krakowska), dla DTZ Retail Polska (Centra Handlowe Sarni Stok, Ogrody oraz King Cross), dla Pfleiderer Polska oraz dla Polskiego Związku Koszykówki (promocja Mistrzostw Europy w Koszykówce Mężczyzn EuroBasket 2009).
Agencja pracowała dla ok. 40 marek, zrealizowała ponad 100 kampanii, opracowała i wykonała 12.000 zleceń i prawie 20.000 projektów.
Jak mówi jeden z założycieli, a od 10 lat prezes agencji: Dariusz Franckiewicz: – 15 lat to na polskim rynku reklamy wiek bardzo poważny, ale Effectica jest ciągle pełna młodzieńczej energii i gotowa na kolejne sukcesy.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.