Wrocławska Effectica skończyła 15 lat. Na przestrzeni lat stała się jedną z największych niezależnych agencji reklamowych w Polsce.
Lata doświadczeń i rozwoju pozwoliły agencji stworzyć stabilną strukturę, w której każda jednostka realizuje postawione jej zadania. Najmłodsza z rodziny – Effectica Direct – szybko zyskała miano specjalisty w dziedzinie komunikacji bezpośredniej.
Effectica pracuje obecnie m.in. dla Western Union w Polsce i w Europie, dla ECE Projektmanagement Polska (Galeria Dominikańska, Galeria Łódzka, Galeria Krakowska), dla DTZ Retail Polska (Centra Handlowe Sarni Stok, Ogrody oraz King Cross), dla Pfleiderer Polska oraz dla Polskiego Związku Koszykówki (promocja Mistrzostw Europy w Koszykówce Mężczyzn EuroBasket 2009).
Agencja pracowała dla ok. 40 marek, zrealizowała ponad 100 kampanii, opracowała i wykonała 12.000 zleceń i prawie 20.000 projektów.
Jak mówi jeden z założycieli, a od 10 lat prezes agencji: Dariusz Franckiewicz: – 15 lat to na polskim rynku reklamy wiek bardzo poważny, ale Effectica jest ciągle pełna młodzieńczej energii i gotowa na kolejne sukcesy.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- Nowa integracja z Przelewy24 dostępna dla Klientów Shoper w ramach usługi Shoper PłatnościShoper oraz PayPro SA, właściciel marki Przelewy24, ogłaszają współpracę. Sprzedawcy zyskają możliwość korzystania z usług dodatkowego dostawcy w ramach Shoper ...
- MAKRO Companion: nowa aplikacja dla gastronomiiMakro Companion to najnowsza aplikacja mobilna Grupy METRO dedykowana branży HoReCa. Jej głównym celem jest ułatwienie i przyspieszenie procesu zamawiania ...
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.