W poniedziałek 22 października 2007 w trakcie uroczystej gali w Teatrze Wielkim ogłoszono wyniki 8. Konkursu Effie, którego celem jest nagradzanie najlepszych kampanii reklamowych, wyznaczających trendy na polskim rynku
komunikacji marketingowej. Dom mediowy Mediaedge:cia otrzymał dwie statuetki, srebrną za kampanię „Lepsze strony życia” przygotowaną dla firmy IKEA i zrealizowaną jesienią 2006 roku. Brązem została nagrodzona kampania przygotowana dla wydawnictwa Bauer za promocję miesięcznika „PC Format”.
W tym roku Mediaedge:cia zgłosiło 8 prac, z czego 7 zostało nominowanych w
pięciu kategoriach: żywność, napoje alkoholowe, napoje bezalkoholowe,
launch i pozostałe usługi. Jury oceniało 141 prac, z tego 42 w kategorii –
domy mediowe.
To już trzecia nagroda dla Mediaedge:cia za kampanię „Lepsza strona życia”.
Po raz pierwszy doceniono ją w trakcie konkursu Media Trendy 2007
(nominacja). Kampania zdobyła także II nagrodę w Europie w tegorocznym
wewnętrznym konkursie Global Ideas organizowanym przez sieć Mediaedge:cia.
Kampanie przygotowal zespol Mediaedge:cia pracujacy dla IKEA wraz
z Karoliną Doberską szefową MEC Access odpowiedzialna za niestandardowe kanaly komunikacji wykorzystane w tej kampanii.
Wpisy promowane
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
- Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie przy okazji tworzenia kampanii ADS?W dzisiejszych czasach obecność w internecie jest kluczowa dla każdej firmy, która chce rozwijać swoją działalność i zwiększać liczbę klientów. ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.