Effie 2007 rozdane – dwie statuetki wręczono Mediaedge:cia

W poniedziałek 22 października 2007 w trakcie uroczystej gali w Teatrze Wielkim ogłoszono wyniki 8. Konkursu Effie, którego celem jest nagradzanie najlepszych kampanii reklamowych, wyznaczających trendy na polskim rynku
komunikacji marketingowej. Dom mediowy Mediaedge:cia otrzymał dwie statuetki, srebrną za kampanię „Lepsze strony życia” przygotowaną dla firmy IKEA i zrealizowaną jesienią 2006 roku. Brązem została nagrodzona kampania przygotowana dla wydawnictwa Bauer za promocję miesięcznika „PC Format”.
W tym roku Mediaedge:cia zgłosiło 8 prac, z czego 7 zostało nominowanych w
pięciu kategoriach: żywność, napoje alkoholowe, napoje bezalkoholowe,
launch i pozostałe usługi. Jury oceniało 141 prac, z tego 42 w kategorii –
domy mediowe.

To już trzecia nagroda dla Mediaedge:cia za kampanię „Lepsza strona życia”.
Po raz pierwszy doceniono ją w trakcie konkursu Media Trendy 2007
(nominacja). Kampania zdobyła także II nagrodę w Europie w tegorocznym
wewnętrznym konkursie Global Ideas organizowanym przez sieć Mediaedge:cia.
Kampanie przygotowal zespol Mediaedge:cia pracujacy dla IKEA wraz
z Karoliną Doberską szefową MEC Access odpowiedzialna za niestandardowe kanaly komunikacji wykorzystane w tej kampanii.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top