Kampania reklamowa „Dojeżdżamy, załatwiamy” kredytów hipotecznych ING Banku Śląskiego została nagrodzona srebrnym Effie w kategorii usługi finansowe. Kampanię internetową przygotowała agencja interaktywna OS3 multimedia.
Agencja przygotowała kompleksową strategię komunikacyjną opartą o nowy serwis internetowy z rozbudowanymi narzędziami interaktywnymi oraz szereg towarzyszących działań wizerunkowych.
„Kampania „Dojeżdżamy, przyjeżdżamy” przełożyła się na realny wzrost sprzedaży kredytów hipotecznych ING Banku Śląskiego oraz znajomość marki. To najlepszy dowód na skuteczność przeprowadzonej w przemyślany sposób kampanii. Z OS3 multimedia pracujemy od wielu lat, a od 2004 roku agencja w pełni odpowiada za działania ING BŚ w Internecie. Jak widać, to opłacalna dla obu stron kooperacja” – powiedział Roman Jedrkowiak, Dyrektor Banku w ING Banku Śląskim.
Działania w Internecie miały wysoki udział w zbieraniu danych kontaktowych i sprzedaży kredytu hipotecznego.
„Zwracanie uwagi na kreację realizacji rozumie się „samo przez się”. Zdajemy sobie jednak sprawę, że najważniejszą rzeczą w budowaniu strategii e-marketingowych jest SKUTECZNOŚĆ, a strona wizualna jest narzędziem do osiągnięcia celów postawionych przez klientów. Nasze działania w Internecie przynoszą wymierne efekty i owocują długofalową współpracą. Tym bardziej miło nam, że spełniając oczekiwania klientów jednocześnie jesteśmy doceniani przez jury tak ważnego konkursu, jak Effie” – dodał Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.
Effie Awards jest prestiżowym i znanym wśród agencji reklamowych i marketerów konkursem branżowym. W Polsce zakończyła się właśnie ósma edycja konkursu efektywności komunikacji marketingowej EFFIE Awards. Kampanię „Dojeżdżamy, załatwiamy” przygotowały agencje OS3 mutimedia (Internet) oraz Brain.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.