eFresh dla kierowców

Opublikowano: 19 lutego 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

Agencja interaktywna eFresh wzbogaca portfolio rozpoczynając kampanię promocyjną sieci obsługi pojazdów Shell autoserv w Internecie.
Do końca lutego eFresh planuje przeprowadzić dwie krótkookresowe kampanie wykorzystujące zarówno linki sponsorowane w Google Adwords jak i tradycyjne bannery na największych portalach. Tegoroczne działania są kontynuacją trzech zeszłorocznych projektów prowadzonych przez Agencję na rzecz Shell autoserv również promujących usługi tej sieci.

„Nasze doświadczenie pokazuje, że linki sponsorowane są idealnym sposobem reklamy dla wszelkiego rodzaju "lokalnych" promocji sprzedażowych, dlatego zostały one wybrane na główne narzędzie realizacji kampanii. Ponadto koszt pozyskania jednego użytkownika przez linki jest kilkunastokrotnie niższy w porównaniu do reklamy bannerowej, dlatego też taką formę reklamy polecamy naszym Klientom.” – mówi Szymon Wesołowski, eFresh Manager.

Shell autoserv należy do międzynarodowego koncernu Shell i specjalizuje się w kompleksowej obsłudze wszystkich marek samochodów. Na terenie Polski posiada 13 stacji zlokalizowanych w największych miastach Polski.

www.efresh.com.pl

Hanna LaskowskaeFresh dla kierowców

Podziel się!

O autorze

hania