Agencja interaktywna eFresh wzbogaca portfolio rozpoczynając kampanię promocyjną sieci obsługi pojazdów Shell autoserv w Internecie.
Do końca lutego eFresh planuje przeprowadzić dwie krótkookresowe kampanie wykorzystujące zarówno linki sponsorowane w Google Adwords jak i tradycyjne bannery na największych portalach. Tegoroczne działania są kontynuacją trzech zeszłorocznych projektów prowadzonych przez Agencję na rzecz Shell autoserv również promujących usługi tej sieci.
„Nasze doświadczenie pokazuje, że linki sponsorowane są idealnym sposobem reklamy dla wszelkiego rodzaju "lokalnych" promocji sprzedażowych, dlatego zostały one wybrane na główne narzędzie realizacji kampanii. Ponadto koszt pozyskania jednego użytkownika przez linki jest kilkunastokrotnie niższy w porównaniu do reklamy bannerowej, dlatego też taką formę reklamy polecamy naszym Klientom.” – mówi Szymon Wesołowski, eFresh Manager.
Shell autoserv należy do międzynarodowego koncernu Shell i specjalizuje się w kompleksowej obsłudze wszystkich marek samochodów. Na terenie Polski posiada 13 stacji zlokalizowanych w największych miastach Polski.
Wpisy promowane
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – ile to kosztuje?Prowadzisz sklep online, ale obecne obroty nie są dla Ciebie zadowalające? W wyszukiwarce plasujesz się dopiero na 3., 6. czy ...
- Szkolenia ISO – od wymagań do przewagi rynkowej Twojej organizacjiRosnąca presja regulacyjna, oczekiwania klientów oraz potrzeba budowania przewagi konkurencyjnej sprawiają, że szkolenia ISO wchodzą na stałe do strategii rozwojowych ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 09.05.2025 PM Showcase Day
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!