Agencja interaktywna eFresh wzbogaca portfolio rozpoczynając kampanię promocyjną sieci obsługi pojazdów Shell autoserv w Internecie.
Do końca lutego eFresh planuje przeprowadzić dwie krótkookresowe kampanie wykorzystujące zarówno linki sponsorowane w Google Adwords jak i tradycyjne bannery na największych portalach. Tegoroczne działania są kontynuacją trzech zeszłorocznych projektów prowadzonych przez Agencję na rzecz Shell autoserv również promujących usługi tej sieci.
„Nasze doświadczenie pokazuje, że linki sponsorowane są idealnym sposobem reklamy dla wszelkiego rodzaju "lokalnych" promocji sprzedażowych, dlatego zostały one wybrane na główne narzędzie realizacji kampanii. Ponadto koszt pozyskania jednego użytkownika przez linki jest kilkunastokrotnie niższy w porównaniu do reklamy bannerowej, dlatego też taką formę reklamy polecamy naszym Klientom.” – mówi Szymon Wesołowski, eFresh Manager.
Shell autoserv należy do międzynarodowego koncernu Shell i specjalizuje się w kompleksowej obsłudze wszystkich marek samochodów. Na terenie Polski posiada 13 stacji zlokalizowanych w największych miastach Polski.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.