Serwis eholiday.pl, najpopularniejszy polski serwis z bazą miejsc noclegowych, wprowadził do swojej oferty „produkty reklamowe” oparte na mechanizmie podobnym do Google AdWords, które mają pomóc właścicielom obiektów noclegowych w lepszej promocji.
Serwis eholiday.pl to największa polska baza miejsc noclegowych w której znajduje się ponad 18 000 obiektów noclegowych takich jak hotele, pensjonaty, apartamenty czy kwatery prywatne (Megapanel, badanie z sierpnia 2009). Każdego dnia z wyszukiwarki serwisu korzysta około 25 000 osób poszukujących noclegu. Wprowadzone „produkty reklamowe” mają pomóc właścicielom obiektów w lepszej promocji wśród użytkowników serwisu eholiday.pl.
Czym są „produkty reklamowe”? To grupa czterech usług reklamowych: Pozycjonowane, Tekst Reklamowy, Dodatkowe Miejscowości i Pozycja Gwarantowana. Funkcjonują na podobnych zasadach co Google AdWords czy Onet Boksy. Każdy z zarejestrowanych właścicieli obiektów noclegowych może dowolnie i samodzielnie konfigurować ustawienia tych usług w swoim panelu. Wszystkie produkty reklamowe są w pełni zautomatyzowane, a płatności można dokonać na trzy sposoby (przelewem, kartą kredytową lub poprzez SMS).
Dla każdego kto promuje się w Internecie kluczowymi kwestiami są wysoka pozycja w wyszukiwarkach i wyróżniająca się od innych reklama. Takie same zasady obowiązują w serwisie eholiday.pl. Udostępniając produkty reklamowe użytkownikom dajemy im możliwość samodzielnego decydowania o pozycji swojego obiektu. Każdy kto korzystał z narzędzi Google AdWords czy innych serwisów wyszukiwawczych powinien być zadowolony z nowych opcji – mówi Mariusz Wojciechowski, prezes zarządu Grupy eholiday.pl.
Z analiz wykonanych przez eholiday.pl wynika, że korzystając z wprowadzonych usług można podnieść pozycję swojego obiektu w serwisie a przez to ilość gości nawet kilkudziesięciokrotnie.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.