W nowym raporcie przygotowanym przez zespół Sociomantic Labs czytamy, że rynek eCommerce w 2016 roku wyniesie w Polsce 36 mld zł, a w ciągu pięciu lat ulegnie podwojeniu. Możemy też liczyć na 7 proc. wzrost liczby sklepów w sieci.
W najnowszym opracowaniu „Barometr e-commerce 2016” eksperci wskazują jakie czynniki będą w ciągu najbliższych latach wywierały największy wpływ na rynek. Przeanalizowano ponad 100 innowacyjnych działań, nowych technologii i strategii. W raporcie zostało uwzględnionych 20 najbardziej istotnych – w największym stopniu stymulujących i wpływających na wzrost rynku oraz przychody.
Stymulatory zostały sklasyfikowane w trzech kategoriach: wysokie, umiarkowane oraz niskie ciśnienie.
Najważniejszym wskaźnikiem, na który będą zwracać uwagę kupujący to personalizacja – aż 90 proc. marketerów uznaje personalizację działań marketingowych za kwestię priorytetową.
Wysokie ciśnienie
Najważniejsze stymulatory i jednocześnie czynniki najsilniej oddziałujące na rynek i e-sklepy:
• Personalizacja
• Programmatic buying
• Loyalty i CRM
• Omnichannel i cross devices
• M-commerce, w tym płatności mobilne,
• Full funnel
Umiarkowane ciśnienie
Czynniki ważne, które w sposób umiarkowany wpływają na wzrost wartości handlu internetowego i e-sklepów:
• Marketing 3.0 – predictive marketing, attribution i reklama natywna
• Handel transgraniczny
• Dostawa tego samego dnia (Same-Day Delivery)
• Social commerce
• Software as a service (SaaS)
• AdBlock
Niskie ciśnienie
Stymulatory istotne, jednak w najmniejszym stopniu wpływające na wzrost wartości rynku e-commerce oraz przychodów e-sklepów:
• Beacony
• Internet Rzeczy (IoT) i wearable devices
• Transparentność
Więcej informacji o samym badaniu na stronie: https://www.sociomantic.pl/barometr-e-commerce-2016/
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.