Każdego dnia jesteśmy bombardowani różnego rodzaju informacjami. Dzięki mass mediom, a w jeszcze większym stopniu – internetowi, na bieżąco dowiadujemy się o wydarzeniach z całego świata. Próbujemy wyrobić sobie opinie na ich temat i uporządkować natłok informacji. Coraz częściej jednak zadanie to okazuje się być zbyt trudne. Co i kto może sprawić, by medialny przekaz trafiał dokładnie do odbiorcy i budził jego zaufanie?
Czy możecie sobie wyobrazić świat bez mediów? Dzień, którego nie zaczynacie wizytą na internetowym portalu, i nie kończycie oglądaniem telewizyjnych programów informacyjnych? Totalną nieświadomość zachodzących zmian społecznych i politycznych, tę błogą niewiedzę o konfliktach zbrojnych, drogowych kraksach, kursach akcji i walut…
Świat bez informacji i ich przepływu już w zasadzie nie istnieje. Jednakże coraz częściej uświadamiamy sobie, że to co miało być błogosławieństwem – ten powszechny dostęp do „niusów”, staje się co najmniej utrapieniem. Budzi zamęt i poczucie ciągłego zmęczenia przetwarzaniem coraz to nowych danych. Pojawia się więc pytanie, jak radzić sobie z tą zalewającą nas falą medialną? Jak wyłapywać z niej naprawdę ważne treści, a ignorować te mniej istotne?
Pytania te można też odwrócić. Jak należy konstruować medialny przekaz, by rzeczywiście trafiał do odbiorców? Co zrobić, by był on nie tylko atrakcyjny, ale również wiarygodny? Oczywiście odpowiedź na to pytanie uzależniona jest przede wszystkim od natury samego omawianego faktu. Wszak inaczej komunikujemy sukces, inaczej – niepowodzenie. Jednakże, w każdym z tych przypadków, możemy przykuć uwagę odbiorcy, lub nie. Zdobyć jego zaufanie, lub wzbudzić nieufność. Elementem, który zawsze budzi pozytywne konotacje jest obecność w przekazie osoby, która potwierdza jego treść. Eksperta, który dzięki swojemu doświadczeniu i wiedzy, jest w stanie zweryfikować informację i odpowiednio przedstawić ją odbiorcom.
– Wykorzystanie wiedzy eksperta w projekcie, jest niezwykle ważne. Należy jednak przy tym pamiętać, że kluczową rolę odgrywa tu dobór właściwego specjalisty. Warto jest nawiązać współpracę z osobami, które swoją wiedzą i unikalnym know-how, umocnią merytoryczność i autentyczność danego projektu. Osoba, na której doświadczenie się powołujemy musi rzeczywiście je posiadać. – komentuje Aleksandra Nieściuszko-Bujnicka z firmy 2B UP CONSULTING.
Szczególnie istotny jest indywidualny dobór autorytetu do konkretnego zagadnienia. Pomocne w tej sytuacji mogą okazać się usługi niektórych firm tzw. „banki ekspertów”, które na stałe współpracują z profesjonalistami z różnych dziedzin. W razie potrzeby, mogą one wskazać i polecić konkretnego eksperta, a nawet pomóc z kontakcie z odpowiednią osobą.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.