Zgodnie z zapowiedziami na forum dyskusyjnym serwisu e-biznes.pl ruszył nowy dział „Ekspert Radzi”. Fachowych porad z różnych obszarów eCommerce udzielają specjaliści znanych polskich firm internetowych. Obecnie forum eksperckie podzielone jest na dziewięć sekcji, gdzie każda poświęcona jest osobnej tematyce.
Miesiąc temu na stronach portalu e-biznes.pl wystartowało nowe, udoskonalone forum dyskusyjne. Podstawowe zmiany jakie wprowadzono to uproszczona struktura, odświeżony layout, a przede wszystkim większe bezpieczeństwo użytkowników. Kolejnym etapem zmian jest wprowadzenie na forum działu „Ekspert Radzi”, w którym przedstawiciele znanych firm internetowych będą odpowiadać na pytania użytkowników serwisu e-biznes.pl.
Wśród ekspertów forum e-biznes.pl są obecnie przedstawiciele takich firm jak:
Domeny.pl – domeny i hosting,
DirectTraffic – programy Pay Per Click,
Easygo.pl – turystyka w sieci,
IDMnet – reklama internetowa,
Janmedia – użyteczność stron,
NetSprint.pl – marketing w wyszukiwarkach,
Nokaut.pl – eCommerce B2C,
SARE – e-marketing,
Swistak.pl – aukcje internetowe.
„Sądząc po wielu docierających do nas sygnałach zmiany jakim poddaliśmy ostatnio forum e-biznes.pl bardzo przypadło do gustu naszym czytelnikom. Po ulepszeniach funkcjonalności i bezpieczeństwa nadszedł czas na rozszerzenie treści forum. W końcu czytelnicy wchodzą na forum nie tylko po to, żeby podyskutować i wymienić się opiniami, ale również aby znaleźć odpowiedzi na nurtujące ich – często bardzo specjalistyczne – pytania. Stąd właśnie pomysł, żeby skonfrontować użytkowników ze specjalistami, ludźmi, którzy z sukcesem działają biznesowo w swoich branżach.” – powiedział Sylwester Kozak, wydawca e-biznes.pl
Fora internetowe to miejsce sprzyjające wymianie poglądów, prowadzeniu ciekawych dyskusji czy prezentacji własnej osoby lub firmy. Internauci – szczególnie ci korzystający z branżowych wortali takich jak e-biznes.pl – często na forum szukają odpowiedzi na bardzo konkretne pytania, chcą się nauczyć czegoś nowego i poznać mechanizmy funkcjonowania różnych aspektów eCommerce. Tu pojawia się problem kompetencji i wiarygodności uzyskanych informacji – odpowiedzi często udzielają osoby nie mające doświadczenia i koniecznej wiedzy.
Jak zatem odróżnić dobre odpowiedzi od złych, wartościowe od nieistotnych? Rozwiązaniem są między innymi fora prowadzone przez specjalistów i ekspertów w swoich dziedzinach. Na forum internetowym e-biznes.pl zakres poruszanych problemów jest już teraz bardzo duży – poczynając od reklamy internetowej, poprzez usability czy hosting, a kończąc na aukcjach internetowych czy
e-turystyce. Wszyscy eksperci pochodzą z firm szeroko rozpoznawalnych w branży IT, a ich kompetencje są bardzo wysokie.
Zapraszamy na nasze forum!
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.