Deutsche Bank PBC S.A. postawił na stworzenie serwisu opartego o narzędzia marketingu mobilnego. Aby umówić się na spotkanie z doradcą banku i uzyskać najświeższe informacje o nowych produktach inwestycyjnych w ofercie banku wystarczy wys
'Nasza oferta obejmuje szeroki zakres produktów i usług finansowych. Jednocześnie nieustannie pracujemy nad jej poszerzaniem zarówno poprzez współpracę ze spółkami wchodzącymi w skład Grupy Deutsche Bank, jak też z firmami zewnętrznymi, m.in. towarzystwami funduszy inwestycyjnych czy towarzystwami ubezpieczeniowymi. Działania te wspomagane są przez nowoczesne rozwiązania marketingowe’ – mówi Joanna Izdebska, Dyrektor Departamentu Marketingu Deutsche Bank PBC S.A.- 'W ramach trwającej obecnie kampanii reklamowej produktu 'db Gwarancja’, do końca maja nasi klienci mogą korzystać ze specjalnego serwisu ułatwiającego dostęp do informacji o produktach i usługach Banku za pomocą telefonu komórkowego. Realizację tego projektu powierzyliśmy Agencji Marketingu Mobilnego EL2, ponieważ wiemy, że to sprawdzony i wiarygodny partner na rynku usług mobilnych’ – uzasadnia Joanna Izdebska.
Serwis został uruchomiony na zlecenie Deutsche Bank PBC S.A.. Realizatorem odpowiedzialnym za stworzenie serwisu, tworzenie zaawansowanych statystyk oraz obsługę komunikacji SMS jest Agencja Marketingu Mobilnego EL2.
'Jesteśmy silnie zorientowani na rozwijający się rynek usług bezprzewodowych. W oparciu o technologie mobilne oraz nowoczesne systemy internetowe tworzymy zaawansowane rozwiązania m-biznes. Oferowane produkty m-commerce i e-commerce znajdują zastosowanie w różnorodnych sektorach gospodarki, m.in. w sektorze: finansowym, usługowym, handlowym, logistycznym, turystycznym’ – mówi Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu EL2. 'Rynek usług bankowych jest niewątpliwie rynkiem trudnym w działaniach marketingowych. Jednak odpowiedzialność, zaufanie i profesjonalizm w połączeniu z kompletnym zestawem narzędzi do obsługi projektów dają jakość, która pozwala na tworzenie nawet najbardziej skomplikowanych serwisów dla tej branży’ – uzasadnia Andrzej Ziemiński.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.