Agencja marketingu mobilnego EL2 oraz agencja interaktywna OS3 rozpoczęły współpracę. Dotyczy ona kompleksowej obsługi klientów w zakresie marketingu mobilnego i Internetu.
Firmy poszukują rozwiązań, które zespolą różnorodne działania w jedną całość. Propozycje obu firm są komplementarne i pozwalają na zaspokojenie potrzeb klientów w dziedzinie marketingu. Połączenie sił sprawi, że wspólni klienci będą mięli możliwość kreatywnego przedstawienia swoich komunikatów w Internecie oraz stworzenia dla nich unikalnych programów poprzez telefonię komórkową. Klienci będą mogli uzyskać pełną wiedzę i doradztwo z zakresu dwóch zazębiających się dziedzin nowoczesnego marketingu.
Podstawowym zadaniem obydwu agencji będzie kompleksowa opieka nad wizerunkiem klientów.
OS3 będzie wspierać wizerunek on line, poprzez budowanie skutecznych kanałów komunikacji z wykorzystaniem nowych mediów oraz wdrażanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych. EL2 zajmie się kreowaniem wizerunku firm poprzez kompleksowe działania z zakresu mobilnych technologii. Począwszy od projektowania, a skończywszy na wdrażaniu i bieżącej obsłudze programów.
'Wierzymy, że wraz z EL2 stworzymy silny duet. EL2 to partner, z którym dotychczasowa współpraca przebiegała bardzo sprawnie, z korzyścią dla obydwu stron. Dlatego też, postanowiliśmy kontynuować nasze wspólne działania. Teraz jako pełnoprawni partnerzy będziemy pracować na dwóch zazębiających się polach aktywności’ – mówi Marcin Maj, Client Service Director w OS3.
'Podpisanie umowy i rozpoczęcie działań z OS3 było dla nas czystą formalnością. Już wcześniej współpracowaliśmy przy różnych projektach. Cieszymy się, że teraz możemy zaoferować klientom pełniejszą obsługę’ – mówi Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu EL2. 'Firmy powierzając nam różnorodne działania w pełni ufają specjalistom od Internetu i fachowcóm od m-biznesu. Dlatego, połączenie sił dwóch zgranych i solidnych zespołów, przyczyni się do wzrostu efektywności prac i do kompleksowej (w pełni tego słowa znaczeniu) obsługi klientów’ – uzasadnia Ziemiński.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.