’Marzysz o pogodnej emeryturze – Zagraj z Indykpolem, a spełnimy twoje marzenia’ – pod tym hasłem już 29 kwietnia br. rozpocznie się 'Wielki grillowy konkurs SMS-owy dla detalistów’. Firma EL2 podpisała z Indykpol SA umowę na obsługę programu promocyjnego z wykorzystaniem marketingu mobilnego.
Działania marketingowe w branży mięsnej skupiają się na ogół wokół działań ATL lub BTL, wykorzystujących takie środki promocji, jak: ulotki, katalogi, czy też informacje zamieszczane na produkcie. Niestety często działania marketingowe są ograniczane na poziomie hurtowni. Przełamanie barier w przekazie informacji o charakterze reklamowo-promocyjnym jest zatem zadaniem trudnym i wymaga sięgania po środki odbiegające od tradycyjnych.
Z problemem tym zmierzył się Indykpol przy współpracy z Agencją Marketingu Mobilnego EL2. Wspólne działania obu firm pozwoliły na stworzenie pierwszego w Polsce programu promocyjnego z wykorzystaniem marketingu mobilnego.
'Od lat inwestujemy w nowoczesne technologie i systemy zapewniające wysoką jakość i bezpieczeństwo naszych wyrobów. Dbamy także o efektywność procesów technologicznych, wydajność pracy oraz optymalizację kosztów produkcji’ – mówi Piotr Kulikowski Prezes Indykpol S.A.
'Chcemy również wykorzystać nowoczesne technologie w działaniach marketingowych.’ – dodaje Piotr Kulikowski.
'Jest to pierwszy tego typu program w branży przetwórstwa mięsnego. Stworzenie kreacji było zadaniem niewątpliwie trudnym, gdyż jak powszechnie wiadomo hurtownikom zależy na sprzedaży produktów nie zaś na ich promowaniu. Aby spełnić działania o charakterze informacyjnym promocyjnym większość firm drukuje różnego rodzaju publikacje, które i tak – w ostatecznym rozrachunku – jeśli dotrą do ostatecznych sprzedawców, to i tak spotkają się z niewielkim zainteresowaniem.’ – mówi Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu EL2.
'W tak trudnym i skomplikowanym łańcuchu powiązań handlowych, jedynie bardzo dobrze dobrana strategia działań z wykorzystaniem narzędzi marketingu mobilnego pozwoli na dotarcie do sprzedawców detalicznych i przedstawicieli handlowych.’ – uzasadnia Andrzej Ziemiński.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.